קונצרן PSA השלים את רכישת אופל

קונצרן PSA (פיג'ו-סיטרואן) מודיע היום על השלמת רכישת מותגי אופל ווקסהול מידי GM. הקבוצה החדשה הופכת להיות יצרן הרכב השני בגודלו באירופה ב-2017.

ששי כהן 01 באוג, 2017

חמישה חודשים לאחר שהודיע קונצרן PSA (יצרנית דגמי פיג'ו, סיטרואן ו-DS) על רכישת אופל ווקסהול מידי קבוצת ג'נרל מוטורס, מודיעה היום החברה על השלמת רכישת אופל, בתהליך אשר החל ב-6 במרץ 2017. הקבוצה החדשה שנוצרה ממקמת את PSA במקום השני באירופה עם נתח שוק של 17 אחוזים במחצית הראשונה של 2017.




לפי הודעת החברה, הקבוצה החדשה תבחן לעומק את תכוניותיה בנוגע להבראת מותג אופל, ותמשיך לחזק את מעמדו בשוק האירופי וליצור בסיס לצמיחה כלכלית בעתיד. מיכאל לוקצלר, מנכ"ל אופל ווקסהול יהיה חלק מ-100 הימים לתכנון אסטרטגיית הצמיחה של המותגים בתמיכת PSA.
לאחר שמותג אופל כמעט נכחד בעבר בידי UMI היבואן הקודם, עבר זיכיון היבוא לפני כ-6 וחצי שנים לידי קבוצת שלמה, ומאז הפגין צמיחה מרשימה במכירות בישראל. מעניין יהיה לראות מה יקרה בתקופה הקרובה עם המותג בארץ, ואם יעבור שוב זיכיון היבוא לידי קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן.




לדברי קרלוס טווארס, יו"ר קונצרן PSA: "אנחנו יוצאים היום לדרך חדשה עם אופל ווקסהול בהתפתחות קבוצת PSA. פרויקט זה התגשם והפך למציאות תוך חודשים ספורים בלבד, הודות לעבודה המצוינת של הצוותים ואני רוצה להודות להם. אנו נחבק את הזדמנות זו כדי לחזק את כל מותגי החברה על מנת שנוכל למשוך לקוחות חדשים, באמצעות היצמדות לתוכנית היעדים והביצועים ויישומה גם באופל ווקסהול. כמו כן, תימשך ההיצמדות לתוכנית ה-Puss To Pass כיעד עליון על ידי הצוותים והם נחושים להשיג יעדים אלו. אנו בטוחים במומנטום שיצרו האסטרטגיות החדשות לשביעות רצונם של בעלי המניות".