קיה אופטימה היברידית וסטיישן יוצגו בתערוכת ז'נבה

קיה מרחיבה את משפחת האופטימה עם דגם היברידי שיציע תצרוכת דלק של 18.2 ק"מ לליטר, גרסת פלאג אין חסכונית עוד יותר ודגם סטיישן שימושי.

ששי כהן 18 בפבר, 2016
קיה אופטימה היברידית

קיה מרחיבה את היצע דגמי האופטימה ותציג בתערוכת ז'נבה הקרובה את האופטימה בשלל גרסאות חדשות הכוללות דגם היברידי, דגם פלאג אין ודגם סטיישן שימושי. האופטימה שמשווקת בשנים האחרונות בארץ בהצלחה בעיקר בקרב נהגי המוניות בגרסת הדיזל שלה, תקבל חיזוק משמעותי עם הגרסה ההיברידית שתגיע לארץ בהמשך השנה ועשויה למצוא חן יותר בעיני הלקוחות הפרטיים מבעבר.

קיה אופטימה ההיברידית החדשה חולקת את אותה יחידת כח היברידית מוכרת מהאחות יונדאי סונטה הייבריד, הכוללת מנוע בנזין 2.0 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 193 כ"ס, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים ( לא רציפה ). עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה האופטימה ההיברידית תצרוכת דלק של עד 18.2 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.
קיה אופטימה היברידית קיה אופטימה היברידית 2016
לצידה של האופטימה ההיברידית המחודשת, נכנסת קיה לראשונה לעולם המכוניות ההיברידיות הנטענות משקע חשמל ביתי, ותציג את האופטימה פלאג-אין הייבריד, הכוללת את אותו מנוע בנזין 2.0 ליטר, הפועל בשילוב מנוע חשמלי חזק יותר ומציע הספק כולל של 205 כ"ס. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה האופטימה פלאג-אין אפשרות לנסוע על חשמל בלבד לטווח של 43 ק"מ, כאשר טעינה מלאה של הסוללות משקע ביתי צפויה להיות עד 3 שעות.
קיה אופטימה ספורטוואגן קיה אופטימה ספורטוואגן
דגם נוסף שיוצג עבור השוק האירופאי, הוא קיה אופטימה סטיישן ( ספורטווגן ) המבטיח שימושיות טובה יותר, החביבה על הלקוחות האירופאים. הספורטווגן צומח מעט במידות עם 4.85 מטר באורך, 1.86 מטר ברוחב ו-1.47 מטר בגובה, ויציע תא מטען בנפח 553 ליטר, הגדול ב-48 ליטר מדגם הסדאן. הרכב ייוצר במפעל החברה בקוריאה, ויגיע לשוק האירופאי ברבעון האחרון של 2016, אך בעל סיכויים קלושים להגיע גם לארץ.