קיה מג'נטיס 2011

קיה חשפה בתערוכת ניו יורק את המג'נטיס הכל חדשה. תשווק גם בדגם היברידי ותגיע אלינו בשנה הבאה. קיה חושפת בתערוכת ניו יורק המתקיימת בימים אלה את הדור השלישי למג'נטיס ( נקראת אופטימה בארה"ב )  אשר מציג קפיצת דרך משמעותית לעומת הדגם הנוכחי. המג'נטיס החדשה עוצבה במרכז העיצוב של קיה בגרמניה בניצוחו של פיטר שרייר אשר כיהן…

ששי כהן 05 באפר, 2010

קיה חשפה בתערוכת ניו יורק את המג'נטיס הכל חדשה. תשווק גם בדגם היברידי ותגיע אלינו בשנה הבאה.

קיה חושפת בתערוכת ניו יורק המתקיימת בימים אלה את הדור השלישי למג'נטיס ( נקראת אופטימה בארה"ב )  אשר מציג קפיצת דרך משמעותית לעומת הדגם הנוכחי.
המג'נטיס החדשה עוצבה במרכז העיצוב של קיה בגרמניה בניצוחו של פיטר שרייר אשר כיהן בעבר בפולקסווגן והתוצאה על כל פנים מרשימה במיוחד. בניגוד למג'נטיס הנוכחית המשעממת משהו, מתהדר הדגם החדש בעיצוב ספורטיבי אלגנטי מפתה אשר משדרג את מכונית המנהלים למשהו יוקרתי יותר, עם דימיון מסויים במבט מהצד ל IS של לקסוס.
בהתאם לציפיות , לצד השלדה החדשה, צומחת המג'נטיס במידות ל 4.84 מטר באורך ( 4.3+ ס"מ ) , 1.83 ס"מ ברוחב ובסיס גלגלים של 279 ס"מ ( 7.4+ ס"מ ). גובה המכונית לעומת זאת התכווץ בלא פחות מ 13.5 ס"מ לטובת האוירודינמיות והיעילות.

קיה מג'נטיס 2011

קיה מג'נטיס 2011

פנים הרכב מציג לטענת קיה קפיצה משמעותית באיכות החומרים ובאיכות ההרכבה. אבזור הרכב יהיה עשיר מבעבר ויכלול כאופציה גג זכוכית פנוראמי, מושב נהג בעל 8 מצבים , מושבים קדמיים ואחוריים מחוממים ומאווררים, בקרת אקלים כפולת איזורים עם פתחים ליושבים מאחור, מערכת שמע מתקדמת מתוצרת Infiniti , דיבורית ו GPS מקוריים ועוד. המכונית תוצע ב 3 רמות גימור : EX ; LX ו SX הבכירה שתצוייד גם בחישוקי "18 ,גריל קדמי ספורטיבי ועוד.

מתחת למכסה המנוע , מקבלת המג'נטיס החדשה אופציה לשלושה מנועים חדשים  מסדרת ה GDI החדשה עם ההזרקה הישירה וכוללים מנועי 4 צילינדרים 2.4 ליטר עם הספק של 200 כ"ס , 2.0 ליטר טורבו עם הספק של 274 כ"ס אשר מספק ביצועים של מנוע V6 וכן גרסה היברידית למנוע ה 2.4 ליטר שעדיין לא פורסמו פרטים עליה. לכל המנועים ישודכו תיבות הילוכים אוטומטיות 6 הילוכים כאשר בדגם ה 2.4 ליטר הבסיסי , תהיה אופציה לגרסה ידנית. עוד מבטיחים בקיה יעילות של המנועים שתתבטא בקיצוץ משמעותי בצריכת הדלק ובפליטת המזהמים.
קיה מג'נטיס החדשה מוצגת בימים אלה בתערוכת ניו יורק ותגיע לארץ במחצית השנייה של 2011

קיה מג'נטיס 2011

קיה מג'נטיס 2011