קיה מוטורס סיפקה 424 מכוניות לתפעול פיפ"א 2018

קיה מוטורס, השותפה הרשמית של פיפ"א בתחום הרכב, סיפקה בימים האחרונים כ-424 מכוניות לתפעול מונדיאל 2018 שייערך ברוסיה. את השופטים האח"מים ושחקני הכדורגל ישרתו דגמי ה-K9 וה-SUV של החברה.

ששי כהן 05 ביונ, 2018

מונדיאל 2018, תחרות הכדורגל המפורסמת בעולם, מתקרבת לפתיחה ברוסיה וההכנות בעיצומן. בסוף השבוע החולף, סיפקה גם קיה מוטורס, שותפתה הרשמית של קיה בתחום הרכב, כ- 424 מכוניות שישרתו את שחקני הכדורגל, השופטים ואח"מים שישתתפו במשחקים. אספקת צי רכבי קיה לגביע העולמי ממחישה פעם נוספת את התמיכה המתמשכת של קיה ואת התשוקה שלה לטורניר הכדורגל הפופולרי ביותר בעולם.



טקס מסירת כלי הרכב התקיים ב-31 במאי באיצטדיון לוז'ניקי במוסקבה – שם ייערך ב-15 ביולי משחק גמר גביע העולם. חגיגת הכדורגל הגדולה בעולם, תיפתח ב-14 ביוני. משחק הפתיחה שישודר לקהל ברחבי העולם, יפגיש את המארחת רוסיה עם ערב הסעודית. בסך הכל, ישתתפו בטורניר 32 מדינות מרחבי העולם, כשכולן מקוות לזכות בתהילה בתחרות הכדורגל המפורסמת ביותר בעולם.

צי הרכב שסופק על-ידי קיה כשותפה רשמית של פיפ"א, כולל את מכונית הסדאן היוקרתית K9, את המשפחתית קיה סיד החדשה ואת דגמי ה-SUV סורנטו וספורטאז', שישרתו בימי המשחק את השחקנים, המאמנים, השופטים ובכירים מעולם הכדורגל. בטקס מסירת כלי הרכב שכלל שלל בכירים מפיפ"א, אמר ג'יי נויהאוז מנהל השיווק והאירוח בפיפ"א: "קיה מוטורס הינה השותף הרשמי שלנו מאז 2007 ואנו אסירי תודה על תמיכתה באספקת צי רכב איכותי לסיוע בגביע העולם של פיפ"א ברוסיה", והוסיף: "קיה מוטורס ממלאת תפקיד חשוב בהצלחה המבצעית של האירועים שלנו".
בישראל: הגרלת "Lucky Drive to Russia"
גם בקיה ישראל מצטרפים לטירוף המונדיאל ויעניקו חבילת אירוח מלאה לאחד ממשחקי הכדורגל ברוסיה. החבילה תוגרל בין כל הלקוחות שרכשו את אחד מדגמי קיה בחודש החולף (3,546 לקוחות במאי…). כשחושבים על זה, סיכוי לא רע ביחס לכל הגרלה אחרת.