קיה ספורטאז' החדשה 2016 תיחשף בפרנקפורט

הסוף לג'יפון ב-135 אלף שקל? 5 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של קיה ספורטאז', תציג החברה דגם חדש בתערוכת פרנקפורט בחודש הבא.

ששי כהן 17 באוג, 2015
קיה ספורטאז' החדשה 2016

קיה ספורטאז', הרכב הנמכר ביותר בישראל בארבעת החודשים האחרונים, זוכה לדגם חדש לחלוטין שייחשף רשמית בתערוכת הרכב של פרנקפורט שתיפתח בחודש הבא ( ה- 15 בספטמבר ). הדור החדש מבטיח להיות מתקדם ואיכותי יותר מהנוכחי והשאלה שנשאלת היא : האם הגיע לסיומו המהלך של רכב פנאי משפחתי ב- 135 אלף שקל ? ימים יגידו.


5 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של הספורטאז', וארבע שנים לאחר שהחל שיווק הדגם בישראל שנחל הצלחה עצומה בשוק המקומי, מדווחת היום קיה על הצגת הדור הרביעי והחדש כבר בחודש הבא. לעת עתה קיה לא מספקת תמונות רשמיות של הדגם ומסתפקת בפרסום 3 איורים של הרכב הנראה כמו רכב קונספט, שככל הנראה רחוק למדי מגרסת הייצור שתיחשף בחודש הבא. יחד עם זאת, לפי תמונות ריגול שפורסמו באתר הגרמני " Auto motor und sport " , נראה שהספורטאז' החדש ימשיך לשמור על עיצוב מתקדם דמוי רכב קופה, וישמור על קווי העיצוב של הדגם הנוכחי, שיהפכו בדור החדש להיות מודגשים וספורטיבים יותר, לצד חזית חדשה המיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של קיה.

קיה ספורטאז' החדשה 2016- תמונת ריגול מתוך אתר " Auto motor und sport "

קיה ספורטאז' החדשה 2016- תמונת ריגול מתוך אתר " Auto motor und sport "


בתוך תא הנוסעים, תציע הספורטאז' החדשה 2016 עיצוב נקי יותר בהתאם לאופנה הנוכחית, עם מסך מולטימדיה גדול ומתקדם שישלוט על מספר מערכות הרכב ויצמצם את מספר המתגים ברכב. מעבר לכך, צפוי הדור החדש לאמץ שלל מערכות בטיחות מתקדמות, לצד מנועים חדשים, כנראה כולל מנוע טורבו 1.6 ליטר החדש, חזק וחסכוני יותר.
קיה ספורטאז' החדשה 2016

קיה ספורטאז' החדשה 2016


קיה ספורטאז' החדשה עוצבה ותוכננה כמו הדור היוצא במרכז הפיתוח של החברה באירופה ותמשיך להיות גם מיוצרת שם. הדגם החדש יחשף רשמית בתערוכת הרכב של פרנקפורט שתיפתח ב- 15 בספטמבר 2015, ויגיע לארץ ככל הנראה ברבעון הראשון של 2016.