קיה ספורטאז' החדש בארץ

יציע לצד המראה החדש , יותר יכולות כביש על חשבון השטח , אבזור נדיב, ויותר חיסכון בדלק וידידותיות לסביבה. החל מ 157,000 ש"ח. חברת טלקר , יבואנית קיה, השיקה הבוקר את הספורטאז' החדש בישראל , עם כוונות רציניות לדריסת רגל משמעותית יותר בשוק רכבי הפנאי הלוהט. הדור השלישי של הספורטאז' שנחשף בתערוכת ז'נבה בתחילת השנה…

ששי כהן 15 בנוב, 2010

יציע לצד המראה החדש , יותר יכולות כביש על חשבון השטח , אבזור נדיב, ויותר חיסכון בדלק וידידותיות לסביבה. החל מ 157,000 ש"ח.

חברת טלקר , יבואנית קיה, השיקה הבוקר את הספורטאז' החדש בישראל , עם כוונות רציניות לדריסת רגל משמעותית יותר בשוק רכבי הפנאי הלוהט.
הדור השלישי של הספורטאז' שנחשף בתערוכת ז'נבה בתחילת השנה , מציג קפיצת דרך מרשימה בעיצוב אשר הפך מודרני ונאה , לא מעט תודות למעצב הבית , פיטר שראייר אשר מוביל את קו הדגמים החדש של החברה עם עיצובים אטרקטיבים  ובשונה מאוד מדגמי קיה הישנים . לצד העיצוב החדש , צומח הרכב גם במידות לעומת הדגם הישן עם 4.44 מטר במימד האורך (90+ מ"מ) , 1.85 מטר ברוחב ( 15+מ"מ), 264 ס"מ בסיס גלגלים ( 10+מ"מ ) , אך נמוך יותר בגובה ב 6 ס"מ  לטובת התנהגות כביש משופרת.
הספורטאז' החדש מגיע בשלב הראשון לארץ מצויד במנוע בנין בנפח 2.0 ליטר , בעל הספק של 163כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים . בינואר 2011 יצטרף להיצע גם דגם הדיזל בנפח 2.2 ליטר , בעל הספק של 184 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית .  בשיווק הדגם החדש , מישרת קיה קו עם המתחרות עם ויתור על ההנעה 4X4 ומעבר לדגמים בעלי הנעה קדמית בלבד. חובבי השטח יוכלו להזמין את הרכב עם הנעה 4X4 רק בדגמי הדיזל ( סטנדרט ) והבנזין פרימיום הבכיר.

קיה ספורטאז' החדש

קיה ספורטאז' החדש

הספורטאז' ישווק בארץ ב 3 רמות גימור : הבסיסית LX מצוידת במזגן עם בקרת אקלים ידנית , הגה וידית הילוכים עם ציפוי עור, שמשות כהות , חישוקי "17 קלים, מחשב דרך ומערכת שמע מקורית נשלטת מההגה עם יציאות לנגן חיצוני ו USB. רמת הגימור האמצעית : EX , מצוידת בנוסף בגג זכוכית פנוראמי חשמלי , בקרת אקלים דיגיטלית כפולת איזורים, מראות צד מתקפלות חשמלית , אזעקה מקורית ומפתח מתקפל.  רמת הגימור הבכירה : פרימיום , מצוידת בנוסף בריפודי עור, חישוקי "18 , מפתח חכם והתנעה בלחצן, מושב נהג חשמלי  , בקרת שיוט והנעה 4X4.  המפרט הבטיחותי כולל כסטנדרט בכל הדגמים מערכת בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)  – מערכת סיוע לזינוק בעלייה , בקרת בלימה במורד , מערכת למניעת התהפכות, מערכת חיווי בלימת חירום  .

קיה ספורטאז' החדש

קיה ספורטאז' החדש

קיה ספורטאג' החדש זונח כמעט לחלוטין את יכולת השטח ומצטרף לקטגורית רכבי הפנאי התחרותית , בהם שולטים בפסגה אחיו התאום למחצה יונדאי IX35 וניסאן קשקאי החדש. לצד השיפור המובטח ביכולות הכביש , אמור הספורטאז' גם להיות חסכוני וידידותי לסביבה באופן משמעותי מהדגם היוצא . מחירי הדגמים מתיקרים רק במעט מהדגם היוצא ונקבעו על 156,990 ש"ח לדגם הבסיס ( LX ) , כ 167,000 ש"ח לדגם ה EX , כ 184,000 ש"ח לדגם הפרימיום ו 195,000 ש"ח לדגם הדיזל .