קיה פורטה 2016 נחשפה בתערוכת דטרויט

קיה פורטה 2016 זוכה למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב מעודכן, תא נוסעים מחודש ומאובזר יותר ושיפור במפרט הבטיחותי. בישראל ככל הנראה במחצית השניה של השנה.

ששי כהן 12 בינו, 2016
קיה פורטה 2016

3 שנים לאחר שהוצג הדור השני של קיה פורטה, זוכה המשפחתית הפופולרית של קיה בישראל למתיחת פנים מקיפה שנחשפה רשמית אמש עם פתיחת תערכות הרכב של דטרויט. הדגם המחודש שהוצג, מיועד אמנם לשוק האמריקני אולם הגרסה האירופאית שלו שמיועדת גם לארץ, תוצג בחודש מרץ בתערוכת ז'נבה עם שינויים קלים כשרובם מתרכזים בהיצע המנועים וברמת האבזור.

קיה פורטה 2016 שומרת על קווי העיצוב המוכרים של הדגם, כאשר השינוי העיקרי מתרכז בחזית הרכב שמיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של קיה ומציעה מראה אלגנטי עם אופציה להופעה ספורטיבית גם בגרסה מיוחדת שתוצע לצד הדגם הרגיל. בחלקה האחורי של המכונית נרמים יחידות תאורה בעיצוב חדש, שיוצעו כאופציה עם תאורה מבוססת LED, יציאת מפלט בעיצוב ופגוש חדשים.

קיה פורטה 2016

קיה פורטה 2016


בתוך תא הנוסעים, מציגה הפורטה 2016 עיצוב מחודש ללוח השעונים, מסך מולטימדיה מרכזי "7 שיחליף את מערכת השמע המקורית, אופציה להנעה ללא מפתח והבטחה לשיפור האיכות ובידוד הרכב מרעשים. בסעיף הבטיחות, יוצעו לראשונה מערכת בלימה אוטומטית, התראה על התנגשות, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת להתראה על רכב "בשטח המת " במראה, והתראה על רכב חוצה בנסיעה לאחור.
קיה פורטה 2016

קיה פורטה 2016


היצע המנועים שנחשף עבור השוק האמריקאי כולל מנוע 2.0 ליטר חדש מחזור אטקינסון המחליף את מנוע ה-1.8 ליטר שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית עם 6 הילוכים והבטחה לשיפור החיסכון בדלק ופליטת המזהמים. לארץ היצע המנועים יכלול את דגמי ה- 1.6 ליטר ואולי בהמשך גם את מנוע ה- 1.6 ליטר טורבו החדש של החברה.
בנוסף, הוצגה גם גרסת 5 דלתות שימושית יותר שבדומה לדגם הקודם, ככל הנראה גם היא לא תגיע לארץ מכיוון שהנציגה של קיה בקטגוריה הנ"ל היא קיה סיד המשפחתית.
קיה פורטה 2016 החדשה עשויה להגיע לארץ במחצית השניה של השנה.