קיה פרו סיד החדשה 2013

קיה מרחיבה את משפחת הסיד החדשה לשלושה וחושפת פרטים ראשונים על הפרו סיד החדשה , גרסת הקופה הנאה במשפחה. 5 שנים לאחר הצגת הדור הראשון של קיה פרו סיד , גרסת הקופה הספורטיבית למראה של הסיד , תחשוף קיה בתערוכת פאריס הקרובה את הפרו סיד החדשה לשנת 2013 , שמכוונת בעיקר לצעירים . הדגם החדש…

ששי כהן 15 בספט, 2012
קיה פרו סיד החדשה

קיה מרחיבה את משפחת הסיד החדשה לשלושה וחושפת פרטים ראשונים על הפרו סיד החדשה , גרסת הקופה הנאה במשפחה.

5 שנים לאחר הצגת הדור הראשון של קיה פרו סיד , גרסת הקופה הספורטיבית למראה של הסיד , תחשוף קיה בתערוכת פאריס הקרובה את הפרו סיד החדשה לשנת 2013 , שמכוונת בעיקר לצעירים .
הדגם החדש זוכה לעיצוב ספורטיבי מרהיב בניצוחו של פיטר שראייר , ומציג התקדמות גדולה לעומת הדור הנוכחי שאמנם עוצב נאה בסה"כ , אך לא ממש מפתה ובוודאי לא מסובב ראשים . עם הדגם החדש , מבטיחים בקיה שהעיצוב הספורטיבי , יהפוך אותה לדגם נחשק , ונותר לקוות רק שהיא גם תציע הנאה מהנהיגה , מה שלא ממש היה בדגם היוצא .
קיה פרו סיד החדשה

קיה פרו סיד החדשה

בתוך תא הנוסעים , זוכה הפרו סיד לעיצוב המתקדם של הסיד החדשה ותזכה לאבזור עשיר כבר ברמת הגימור הבסיסית . היצע המנועים לא נחשף לעת עתה , כמו גם פרטים טכניים נוספים , אולם צפוי מבחר דומה למנועי הסיד החדשה ואולי גם גרסה ספורטיבית חזקה בדומה למתחרה אחות מבית יונדאי , – הולוסטר טורבו .
קיה פרו סיד החדשה תיחשף בתערוכת פאריס שתיפתח בסוף החודש , יחד עם דגמי הסיד החדשה והסיד סטיישן , ובשלב הנוכחי לא ברור אם תגיע לארץ בהמשך לנוכח ביקוש חלש ביותר שהיה לדור הראשון בארץ.

 

עוד מחדשות רכב