קיה קרניבל החדשה

קיה קרניבל החדשה ( סדונה בארה"ב ) תיחשף רשמית בתערוכת ניו-יורק שתיפתח בסוף השבוע ועתידה להגיע לארץ במהלך 2015.

ששי כהן 15 באפר, 2014

חברת קיה חושפת פרטים ותמונות ראשונות של קיה סדונה החדשה, המיניוואן 8 מושבים המיועד לשוק האמריקני , המוכר גם תחת השם קיה קרניבל באירופה ובישראל. לצד עיצוב מודרני ונאה, המיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של קיה, מצויד הדגם בשלדה חדשה לחלוטין, אשר לדברי קיה, תציע בשילוב מנוע חדש גם הנאה מנהיגה לצד נוחות ובטיחות טובים מבעבר. הדגם ישווק בגרסה קצרה או ארוכה ויציע למרות מידות רוחב וגובה זהות לדגם היוצא עם 1.98 מטר ו- 1.75 מטר בהתאמה, יותר מקום לנוסעים בזכות תכנון חכם יותר של תא הנוסעים.

קיה קרניבל החדשה

קיה קרניבל החדשה


סביבת הנהג והנוסעים עברה מהפך עיצוב ונראית בדגם החדש הרבה יותר יוקרתית ומתקדמת. בקיה מבטיחים שדרוג ניכר של איכות החומרים וההרכבה לצד אבזור משופר שיכלול לראשונה בקיה את מערכת התקשורת החדשה ' UVO ' המספקת מידע אודות נתוני הרכב לצד אפליקציות בידור חדשות שיהיו זמינות גם ב- iTunes וגם עבור משתמשי Google Play.
קיה קרניבל החדשה

קיה קרניבל החדשה


מתחת למכסה המנוע נחשף כרגע רק המפרט האמריקני הכולל מנוע בנזין V6 בנפח 3.3 ליטר המוכר שם גם מדגם הסורנטו. הספק המנוע 276 כ"ס ב- 6,000 סל"ד והוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. הדגם ישווק עם אופציה למספר מערכות בטיחות מתקדמות הכוללות מערכת התראה על סכנת התנגשות, מערכת לזיהוי כלי רכב בשטח "המת " במראות הצד ועוד.
קיה קרניבל ( סדונה ) תיחשף רשמית בתערוכת ניו-יורק שתיפתח בסוף השבוע הקרוב וככל הנראה תהיה דומה עד מאוד לדגם האירופאי שיוצג בחודשים הקרובים ועתיד להגיע גם אלינו במהלך 2015.


קיה קרניבל החדשה

קיה קרניבל החדשה