קל אוטו מציגה: מהפכה חברתית

שר התחבורה ישראל כץ הבטיח באפריל 2013 כי מחירי המכוניות יוזלו לפחות ב-20%, ובפועל המחירים עלו. בקל-אוטו מבטיחים אסטרטגיה חדשה שתוזיל עד 20% את מחירי הרכב החדש.

ששי כהן 19 ביונ, 2015
קל אוטו

חברת הליסינג וההשכרה קל אוטו חשפה אתמול את אסטרטגיית השיווק החדשה של החברה, המבטיחה מהפכה חברתית ברכישת רכב חדש בישראל, הכוללת בעיקרה הוזלה של עד 20% ממחירי רכב חדש. לדברי מנכ"ל קל-אוטו, דני שביט: "שר התחבורה ישראל כץ הבטיח באפריל 2013 כי מחירי המכוניות יירדו לפחות ב-20%. בפועל, מבדיקה של קל-אוטו עולה כי בשנים 2011-2015 חלה עלייה של יותר מ-5% במחירים של כלי הרכב בקטגוריה המשפחתית. במסגרת המהפכה החברתית של קל-אוטו, היא תציע ללקוחות כלי רכב חדשים בהנחות של 10%-20% ממחיר המחירון.



רכישת רכב חדש בתנאי יד ראשונה 0 ק"מ איננה מוצר חדש בשוק ואופציית רכישה כזאת קיימת כבר כמה שנים טובות, עם עליה מתמדת במכירות מדי שנה, כאשר בשנים 2012-2014 חל זינוק של 550% במכירת רכב 0 קילומטר על ידי חברות הליסינג. יחד עם זאת, במצב הנוכחי, חברות הליסינג משתדלות לא לפרסם באופן ישיר את אופציית הרכישה הנ"ל, עקב חוסר אהדתם של היבואנים לפרסום גלוי של מחירי המכוניות בעסקה כזו, הפוגעים בתנועת הרוכשים הפוטנציאלים באולמות התצוגה של היבואן. בקל אוטו מבטיחים שבמסגרת המהלך החדש, החברה תשווק בגלוי רכבי "יד ראשונה אפס קילומטר" ובכך תסייע לרוכשים להיחשף יותר לאופציית הרכישה הוותיקה שחסכה בשנה החולפת לרוכשים כ- 40 מיליון ש"ח. אם עד היום הייתם צריכים להגיע למגרשי החברה כדי לקבל מידע על מחירי המכוניות החדשות יד ראשונה 0 ק"מ, בקרוב תוכלו להתרשם ממחיריהם כבר באינטרנט ובפרסומות השונות.
ערוץ מכירה דרך האינטרנט והנחות לפלחי אוכלוסייה שתורמים למדינה
במסגרת המהפכה החברתית תשיק קל אוטו אתר אינטרנט חדש, שבו יוכלו המתעניינים לבצע רכישה מלאה של רכב. זהו מוצר שיחסוך את העלויות הרבות הכרוכות בהחזקת מלאי רכבים במספר רב של אולמות תצוגה, וניתן יהיה לתעל את אותם עלויות לחיסכון במחיר הרכב עבור הלקוח. בנוסף, תציע קל אוטו תכניות מיועדות לפלחי אוכלוסייה שנותנים לחברה כמו אנשי כוחות הביטחון, אנשי חינוך, מילואימניקים ועובדי כוחות הצלה ובריאות, וזאת במטרה לאפשר להם ליהנות מפתרונות תחבורה בהישג יד כי "מי שנותן מקבל".
"שלם מעט וסע"
בתקופה האחרונה החלה החברה בפעילות סניפים הנקראת "סופרמרקטים לרכב" וכוללת אפשרות לרכוש רכב חדש, ולצאת בו במקום איתו – בשיטת "שלם מעט וסע", בתנאי רכישה הכוללים : תשלום מקדמה נמוכה, ולאחר מכן עד 60 תשלומים נמוכים, ויתרה בסוף התקופה. מדובר במימון יוצא דופן, שכן עד כה ההלוואות המקובלות בישראל הן כאלו הנפרעות לאחר 36 תשלומים לכל היותר.
בשורה התחתונה מבטיח דני שביט מנכ"ל החברה, שקל אוטו חרתה על דגלה להוביל את המהפכה החברתית בענף הרכב בישראל כדי לאפשר לכל אזרח להגיע לרכב בכל דרך שתתאים לכיסו. למה? "כי רכב זה לא מותרות".