ריינג' רובר החדש יוצא לדרך בישראל

הדור החדש של הריינג' רובר , זוכה לעיצוב חדש , הפחתת משקל ניכרת ושפע מערכות מתקדמות . שלכם החל מ- 990 אלף ש"ח .   חברת המזרח , יבואנית דגמי לנד רובר וריינג' רובר בישראל , מודיעה על תחילת שיווקו של הריינג' רובר החדש 2013 בישראל , עם עיצוב מעודכן ואף נועז יחסית , ושפע…

ששי כהן 20 בפבר, 2013
ריינג רובר 2013

הדור החדש של הריינג' רובר , זוכה לעיצוב חדש , הפחתת משקל ניכרת ושפע מערכות מתקדמות . שלכם החל מ- 990 אלף ש"ח .
 

חברת המזרח , יבואנית דגמי לנד רובר וריינג' רובר בישראל , מודיעה על תחילת שיווקו של הריינג' רובר החדש 2013 בישראל , עם עיצוב מעודכן ואף נועז יחסית , ושפע של שיפורים אשר זיכו אותו אף באנגליה בתואר " הרכב הטוב בעולם " .
לצד עיצוב חיצוני ופנימי שעבר סוג של מהפכה במונחי ריינג' רובר , זוכה הרכב לשלדת אלומיניום קלת משקל , המפחיתה את משקל הרכב בלא פחות מ- 250 ק"ג ומסייעת לביצועי כביש ושטח טובים יותר , לצד תצרוכת דלק ונפליטת מזהמים נמוכים מבעבר .
בין החידושים הטכנולוגיים ברכב ניתן למצוא את הדור החדש של מערכת ההנעה הכפולה של הרכב (מערכת ה- Terrain Response המפורסמת ), היודעת עכשיו להתאים את תנאי הפעולה וחלוקת הכוח לארבעת הגלגלים באופן אוטומטי בהתאם לתוואי השטח (שלג, בוץ, חול או סלעים).
ריינג' רובר החדש 2013 ( יצרן )
היצע המנועים יכלול את גרסת הבסיס הצנועה יחסית וחסכונית בדלק העושה שימוש במנוע טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטר המפיק 258 כ"ס . הגרסה החזקה יותר מצוידת במנוע הדיזל המוכר שעבר שינויים והספקו עלה ל- 339 כ"ס וגרסת העל של המכונית מצוידת כבר במנוע 5 ליטר עם הגדשת על המפיק לא פחות מ- 510 כ"ס .
אבזור הרכב עשיר כמו תמיד וכולל שפע של עור ועץ בתא הנוסעים , עם אפשרויות שונות של 8 סוגי עור לריפוד המושבים , חימום , קירור ואפילו עיסוי של המושבים , מסך מגע השולט על מספר רב של מערכות הרכב , גג שמש פנוראמי ועוד.
מחיר ריינג' רובר 2013 החדש יחל ב- 990,000 ש"ח ועד 1,460,000 ש"ח לדגם ה- Autobiography המצויד במנוע 5.0 ליטר וברמת הגימור הגבוהה ביותר.

עוד מחדשות רכב