רנו דאסטר רושם מיליון יחידות בארבע שנים!

הצלחה מרשימה לרכב השטח הזול של רנו-דאצ'יה: במהלך ארבע שנים לשיווקו של הדאסטר, רושם הרכב את מכירת הכלי המיליון ! רנו דאסטר אמור לנחות בארץ בחודשים הקרובים מצויד לפי הערכות בתג מחיר שובר שוק.

ששי כהן 13 באפר, 2014

רנו דאסטר המיליון ירד מפס היצור. ארבע שנים לאחר שהחל שיווק רנו דאסטר, המשווק במדינות מסוימות גם כדאצ'יה דאסטר, רושם רכב השטח הזול של רנו הצלחה מרשימה במכירות עם מכירת הדגם המיליון ללקוח ברזילאי.
בניגוד למגמת הירידה במכירות רכב חדש באירופה, רשמה חטיבת דאצ'יה הרומנית שבבעלות רנו, הצלחה מרשימה בשנה החולפת עם זינוק של יותר מ- 20% במכירות, וסיפקה לחברת האם רנו את אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה בעולם. רנו דאסטר אף היה לדגם הנמכר ביותר של רנו בעולם בשנה שעברה עם יותר מ- 376,000 עותקים שעלו לכביש ב- 2013.
העותק המיליון של הדאסטר ירד מפס היצור במפעל Curitiba שבברזיל. לצד המפעל הברזילאי, מיוצר הדאסטר בארבעה מפעלי הרכב נוספים בעולם הממוקמים ברומניה, רוסיה, הודו וקולומביה. כיום, משווק הדאסטר ביותר ממאה מדינות בעולם ואף צפוי להגיע לארץ בחודשים הקרובים. חמשת המדינות בהם זוכה רנו דאסטר למכירות הטובות ביותר הן: רוסיה עם 151,633 יחידות, צרפת עם 145,612 יחידות, ברזיל עם 117,303 יחידות, הודו עם 85,974 יחידות וגרמניה עם 70,159 יחידות.
ברנו דאצ'יה מספרים כי אחת הסיבות העיקריות להצלחתו של הדאסטר היא יכולות השטח הגבוהות שלו המגובות בתג מחיר נמוך משמעותית מהמתחרים ופשטות מכאנית המספקת אמינות ועלויות תפעול נמוכות.
לפי כל ההערכות בשוק הישראלי, שיווק רנו דאסטר עשוי להתחיל ממש בקרוב עם תג מחיר שובר שוק שיחל ככל הנראה מתחת ל- 100 אלף שקל לרכב שטח הדומה במידותיו לניסאן קשקאי.


רנו דאסטר ( יצרן )

רנו דאסטר ( יצרן )