רנו קאדג'ר ישווק בקרוב בישראל

דגמים ראשונים של רנו קאדג'ר נחתו בישראל לקראת תחילת השיווק בקרוב, עם מנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר וגיר אוטומטי המבטיחים תצרוכת דלק של 26 ק"מ לליטר בממוצע !

ששי כהן 04 במאי, 2016
רנו קאדג'ר 2016

חברת קרסו מוטורס תחל לשווק בקרוב את רנו קאדג'ר, קרוסאובר משפחתי חדש שיכנס לאחת הקטגוריות הלוהטות ביותר כיום בשוק הרכב, ויתחרה בדגמים מצליחים כמו יונדאי טוסון, קיה ספורטאז' וניסאן קשקאי. דגמים ראשונים של הקאדג'ר המיוצר בקוריאה, נחתו לאחרונה בארץ לצורך תקינה.




הקאדג'ר שמחליף באירופה ובארץ את רנו קוליאוס הכושל, מבוסס על שלדת הקשקאי אך יציע מידות מעט יותר גדולות עם 445 ס"מ באורך, 184 ס"מ ברוחב ו-160 ס"מ בגובה, לצד תא מטען מכובד בנפח 472 ליטר. לצד עיצוב קרוסאובר מודרני הכולל מרכב שרירי יחסית, פנסי חזית משולבים LED ויחידות תאורה אחוריות מבוססות LED, נראה שהפעם הדגם יתקבל יותר באהדה בשוק המקומי מבעבר.

ככל הנראה בשלב הראשון ישווק הדגם בארץ רק בגרסאות דיזל, הכוללות מנוע טורבו-דיזל 1.5 ליטר dCi המפיק 110 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים, המבטיחים תצרוכת דלק מרשימה לפי נתוני היצרן העומדת על 26.3 ק"מ לליטר בממוצע, לצד פליטת CO2 נמוכה של 99 גרם לק"מ. הנעת הרכב תהיה 2X4.
רנו קאדג'ר 2016 רנו קאדג'ר 2016
אבזור הקאדג'ר צפוי לכלול כסטנדרט את מערכת המולטימדיה החדשה של רנו מסוג R-Link 2 הנשלטת גם מההגה, ציפוי עור להגה, בקרת אקלים דיגיטלית, חישוקי גלגלים קלים "17, בקרת אקלים דיגיטלית, בקרת שיוט עם מגביל מהירות ועוד.
מחיר רנו קאדג'ר איננו ידוע לעת עתה, אך צפוי להיות תחרותי בשל התחרות העזה המתחוללת בשוק רכבי הפנאי כיום.