רנו קליאו החדשה בישראל

הדור הרביעי של הקליאו ישווק בדגמי 0.9 ליטר ו- 1.2 ליטר עם תיבות ידניות ואוטומטיות במחיר החל מ- 74,900 ש"ח לדגם 1.2 ליטר ידני.

ששי כהן 17 ביונ, 2013

חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, מתחילה בשיווק רנו קליאו החדשה בישראל, המחליפה את הדור השלישי ששווק משנת 2005. הדור החדש של הקליאו, זוכה לעיצוב חדש לחלוטין, מודרני ונאה משמעותית מקודמו, ונהנה מעיצוב דמוי רכב קופה בזכות ידיות פתיחת הדלתות האחוריות המוסתרות. בניגוד לעיצוב השמרני והמבוגר של הדגם היוצא , זוכה הקליאו החדשה לעיצוב מודרני וצעיר דמוי קופה , המאופיין בשפת העיצוב החדשה של רנו . בחברה מקווים שהעיצוב הספורטיבי החדש , יקרוץ מעתה גם לצעירים בעולם , שלא ממש נחשבו ללקוחות החברה העיקריים בדור הקודם. לצד העיצוב החיצוני הנאה, צומחת הקליאו החדשה גם במידות עם 4.06 מטר באורך ( 3+ ס"מ ), 1.73 מטר ברוחב ( 1+ ס"מ ) ובסיס גלגלים של 259 ס"מ ( 14+ ס"מ ). בסעיף הגובה, מאבדת הקליאו החדשה ס"מ בודד לטובת תצרוכת הדלק והתנהגות הכביש.

רנו קליאו החדשה ( יצרן )

רנו קליאו החדשה ( יצרן )


בתוך תא הנוסעים , זוכה הקליאו החדשה לסביבת נוסעים חדשה ונאה משמעותית מהדגם היוצא, עם שדרוג ניכר באיכות החומרים לתא נוסעים " עליז " מבעבר עם אפשרויות שונות של התאמת צבעי הפנים.  ברנו מצטרפים למגמה החדשה של שילוב מסך מולטימדיה מקורי בגודל "7 , שיוצע בדגם המאובזר וישרת את בקרת האקלים , מערכת השמע , מחשב הדרך והדיבורית . לצד אלה, תוצע הקליאו החדשה ברמת אבזור גבוהה במיוחד הכוללת : הנעה לא מפתח -Hands Free, מראות צד עם קיפול חשמלי, חיישני אורות וגשם. מזגן אוויר עם בקרת אקלים, חישוקי סגסוגת 16", ושילובי צבעים ייחודיים בתא הנוסעים.
היצע המנועים יכלול בבסיסו את מנוע ה- 1.2 ליטר 74 כ"ס שישודך לתיבת הילוכים ידנית עם 5 הילוכים. לצידו ישווק מנוע טורבו 0.9 ליטר המשודך לתיבת הילוכים ידנית ומפיק 90 כ"ס לצד תצרוכת דלק מצוינת של 22.2 ק"מ לליטר בממוצע. הגרסה האוטומטית תוצע בשילוב למנוע טורבו 1.2 ליטר המפיק 120 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים EDC כפולת מצמדים, עם 6 הילוכים.
מחיר רנו קליאו החדשה יחל ב- 74,900 ש"ח לדגם ה- 1.2 ליטר ידני,  83,900 ש"ח לדגם ה- 0.9 ליטר טורבו ידני, ו- 103,900 ש"ח לדגם ה- 1.2 ליטר טורבו אוט'. אירוע מכירות מיוחד ובלעדי על כל דגמי רנו יערך ללקוחות רנו בין ה-27.6-28.6, בכל אולמות התצוגה של רנו ברחבי הארץ. במסגרת האירוע ייהנו הלקוחות מחשיפה ראשונה של הקליאו 4 וכן מהטבות, הנחות ומבצעים מיוחדים, על מגוון דגמי רנו החדשים.


רנו קליאו החדשה ( יצרן )

רנו קליאו החדשה ( יצרן )