רנו קליאו סטיישן בישראל

רנו קליאו סטיישן תשווק בארץ בגרסת 1.2 ליטר טורבו, גיר אוטומטי ואבזור עשיר במחיר השקה תחרותי של 104,900 ש"ח בלבד.

ששי כהן 22 באוק, 2014
רנו קליאו סטיישן

חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, מרחיבה את היצע משפחת הקליאו ומתחילה בשיווק רנו קליאו סטיישן ( אסטייט ) החדשה במחיר תחרותי. הדגם החדש יתחרה במכוניות סופר-מיני סטיישן כמו סיאט איביזה ספייס וסקודה פאביה קומבי.


רנו קליאו סטיישן ממשיכה את קווי העיצוב הנאים של הדגם ההאצ'בק ותוספת ה- 20 ס"מ באורך המכונית ל- 4.26 מטר נראית מצוין גם במציאות וללא ספק תהיה היפה בקטגוריה. נפח תא המטען צומח בדגם הסטיישן מ- 300 ליטר ל- 443 ליטר מכובדים, לפני קיפול המושבים האחוריים.

רנו קליאו סטיישן

רנו קליאו סטיישן


הדגם ישווק בישראל עם מנוע הטורבו 1.2 ליטר 120 כ"ס המשודך לגיר אוטומטי כפול מצמדים. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה הקליאו סטיישן ביצועים נאים עם תאוצה ל- 100 קמ"ש תוך 9.5 שניות וצריכת דלק מרשימה של 19.2 ק"מ לליטר בממוצע.
רנו קליאו סטיישן

רנו קליאו סטיישן


אבזור הרכב יהיה עשיר כסטנדרט וכולל את מערכת המולטימדיה המקורית של רנו כולל מערכת ניווט ודיבורית BT, לוח שעונים דיגיטלי, חיישני אורות וגשם, מערכת חכמה לכניסה והתנעה ללא מפתח (Keyless ), מראות מתקפלות חשמלית, פנסי LED קדמיים לתאורת יום, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, הגה בציפוי עור, חיבורי AUX ו-USB, מחשב דרך, קיפול מושב אחורי 1/3-2/3 ועוד.
מחיר רנו קליאו סטיישן נקבע על 104,900 ש"ח אטרקטיביים למדי ותחרותיים במיוחד הודות לאבזור העשיר.


רנו קליאו סטיישן

רנו קליאו סטיישן