רשמית: החל מהיום סמל"ת הינה היבואנית של דגמי קרייזלר, ג'יפ ודודג'

במסגרת איחוד פעילויות כל קבוצת פיאט העולמית, קבוצת סמל"ת מודיעה שהחל מהיום, ה-27 בספטמבר, היא הופכת להיות היבואנית הרשמית לפעילות היבוא של רכבי קרייזלר, ג'יפ, דודג' וראם. האם נזכה לירידות מחירים בקרוב?

ששי כהן 27 בספט, 2016
אירוע המכירות של קבוצת סמל"ת

כחצי שנה לאחר שנחתם ההסכם להעברת זיכיון היבוא לישראל של מותגי קרייזלר, ג'יפ, דודג' וראם, ממכשירי תנועה לידי סמל"ת, מודיעה היום קבוצת סמל"ת (המייבאת גם את דגמי פיאט, אלפא רומיאו, סובארו ועוד) שהחל מהיום, ה-27 בספטמבר, היא הופכת להיות היבואנית הרשמית לפעילות היבוא של רכבי קרייזלר, ג'יפ, דודג' וראם. מעבר הזיכיון לקבוצת סמל"ת הינו בהתאם למדיניות קבוצת פיאט-קרייזלר (FCA), אשר הציגה אסטרטגייה לאיחוד כל מותגיה השונים תחת יבואן אחד בכל מדינה. ישראל אגב, היא בין המדינות האחרונות בהן מתבצע איחוד הסוכנויות.




לקוחות מותגי קרייזלר יוכלו לקבל שירות החל מהיום ברשת מרכזי השירות שהותאמה בשיתוף עם היצרן לצרכי השוק וכוללת חלק ממרכזי השירות של קרייזלר בעבר, יחד עם מרכזי שירות חדשים שנוספים בכדי לשפר את הפריסה.  עם המותגים החדשים שמצטרפים לקבוצת סמל"ת, הופכת החברה להיות אחת מיבואני הרכב הגדולים בארץ, המחזיקים במספר רב של מותגי רכב, לרבות דגמי פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה, אבארט, סובארו, איווקו, וכן שותפות בחברת אוטו איטליה המייבאת את דגמי פרארי ומזראטי.
עבור קבוצת מכשירי תנועה היבואנית היוצאת של דגמי ג'יפ וקרייזלר, מדובר בצמצום נוסף של מספר מותגי הרכב אותם היא מייבאת, לאחר שבתחילת השנה מכרה את פעילות יבוא מותג פורשה ליבואן חדש. כעת נשארו ביד מכשירי תנועה רק דגמי מכוניות סוזוקי וכן יבוא דגמי המשאיות והאוטובוסים של מותגי MAN וסקנייה.
לדברי אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת: "אנו שמחים ונרגשים לקלוט את פעילות מותגי קרייזלר ג'יפ, , דודג' וראם ולצרף אותה למשפחה הגדולה  של מותגי סמל"ת. בתקופה הקרובה נפעל יחד עם היצרן בכדי להתאים את ליין הדגמים לצרכי וביקושי הלקוחות ובאופן שיתאים לתחרות בשוק ברכב הישראלי. אנו מאמינים שהשילוב בין המותג אלפא רומיאו המתפתח  ומותג ג'יפ יפרה ויעצים את שניהם באופן שיהפוך אותם לשחקנים משמעותיים ומובילים בעולם הפרמיום בישראל".
האם נזכה בקרוב לחזות במחירים קצת יותר תחרותיים בדגמי ג'יפ השונים? ימים יגידו.