שברולט מאליבו הייטק

חברת UMI מרחיבה את משפחת המאליבו ומצרפת גרסת כניסה חדשה וחסכונית המצויידת במנוע 2.4 ליטר. חברת UMI יבואנית שברולט , תציג בתערוכת אוטומוטור את המאליבו הייטק החדשה אשר בעזרתה מקווה היבואנית להסתער על שוק מכוניות המנהלים כמתחרה למאזדה 6 , פורד מונדאו ואחרות. המאליבו הייטק מגיעה לארץ חמושה במנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.4 ליטר…

ששי כהן 17 במרץ, 2010

חברת UMI מרחיבה את משפחת המאליבו ומצרפת גרסת כניסה חדשה וחסכונית המצויידת במנוע 2.4 ליטר.

חברת UMI יבואנית שברולט , תציג בתערוכת אוטומוטור את המאליבו הייטק החדשה אשר בעזרתה מקווה היבואנית להסתער על שוק מכוניות המנהלים כמתחרה למאזדה 6 , פורד מונדאו ואחרות.
המאליבו הייטק מגיעה לארץ חמושה במנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.4 ליטר בעל הספק של 169 כ"ס ב 6,200 סל"ד. למנוע הנ"ל משודכת תיבה אוטומטית 6 הילוכים הכוללת תפעול ידני והמכונית צפויה להיות חסכונית וידידותית יותר לסביבה מאשר הגרסה המשווקת לצידה ומצויידת במנוע 3.5 ליטר.
אבזור הרכב דומה למדי לגרסת ה 3.5 ליטר LT וכולל מזגן עם בקרת אקלים אך לא דיגיטלית , מערכת שמע מקורית תומכת MP3 עם חיבור לנגן חיצוני כולל שליטה מההגה , הגה מצופה עור, מחשב דרך וחישוקי "17 אך לא קלים. האבזור הבטיחותי נותר מלא עם 6 כריות אוויר,מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים ובקרת יציבות. מחיר הדגם זהה לדגם ה 3.5 ליטר ועומד על 158,000 ש"ח.
המאליבו הייטק תוכל להתחרות יותר בקלות במובילות המכירות בסגמנט כמו מאזדה 6 ופורד מונדאו עקב שימוש במנוע קטן יותר וחסכוני יותר משמעותית בדלק שאף זכה לציון 9 במדד הירוק. נפח המנוע המוקטן גם ישבור מחסום פסיכולוגי של נהגים אשר חששו עד כה לרכוש רכב עם מנוע 3.5 ליטר V6. צפי המכירות של היבואן עומד על 150 מכוניות בחודש מדגמי המאליבו עם עדיפות לדגם החדש.
שיווק שברולט מאליבו הייטק יחל בחודש הבא . הדגם ייחשף בתערוכת אוטומוטור בפסח ויוצג בביתן שברולט לצד מכונית המיני שברולט ספארק החדשה, שברולט אוויאו החדשה שמוגדרת עדיין כקונספט ושברולט וולט החשמלית שצפויה להגיע בשנה הבאה לארץ.

עוד מחדשות רכב