שברולט קרוז החדשה וטראקס המחודשת הושקו בישראל

שברולט קרוז החדשה מצוידת במנוע 1.4 ליטר טורבו 153כ"ס המציע את התאוצה הטובה בסגמנט, ושברולט טראקס המחודש זוכה להפחתת מחיר ושיפור האבזור התקני.

ששי כהן 21 בנוב, 2016
בית UMI החדש לוד

חברת UMI, יבואנית שברולט בישראל, השיקה הבוקר את בניין קבוצת UMI אוויס החדש באיזור התעשיה של לוד, באירוע שכלל גם את השקת שברולט קרוז החדשה ורכב הפנאי שברולט טראקס שעבר מתיחת פנים לאחרונה. עם צמד הדגמים החדשים, אמורה שברולט לחזק את מכירותיה גם בשנת 2017, לאחר שמתחילת השנה מציגה החברה זינוק של 35% במכירות בישראל, הודות לארבעה דגמים חדשים שהושקו השנה ובראשם שברולט ספארק החדשה שזינקה למקום השני במכירות סגמנט מכוניות המיני.




שברולט קרוז החדשה שברולט קרוז החדשה
שברולט קרוז החדשה שהושקה הבוקר בישראל, מחליפה את הדור הראשון שהושק בשנת 2009 , ממנו נמכרו עד כה יותר מ- 4 מיליון מכוניות בעולם, ואמורה להיות כמו קודמתה מכונית גלובלית עם שיווק ב-115 מדינות וייצור ב-11 מפעלי הרכבה בעולם. לצד עיצוב חדש, מודרני ונאה לדגם המיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של שברולט, מציעה המכונית מידות משפחתיות מקובלות ותא נוסעים מרווח הודות לבסיס גלגלים של 270 ס"מ. הקרוז החדשה צפויה להיות גם המכונית הזריזה ביותר בסגמנט המשפחתיות, עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.7 שניות בלבד, הודות למנוע 1.4 ליטר טורבו חדש לחלוטין המפיק 153 כ"ס ומומנט מרבי של 24.4 קג"מ, הנהנה גם מפליטת מזהמים נמוכה ודרגת זיהום 4. המנוע החדש משודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים ומשקל הרכב פחת ב-100 ק"ג ביחס לדור היוצא.
שברולט קרוז החדשה שברולט קרוז החדשה
שברולט קרוז החדשה 2017 תשווק בארץ בשתי רמות גימור, כאשר כבר הבסיסית " קרוז LT" כוללת כסטנדרט: מערכת מולטימדיה מקורית My Link עם תמיכה באפל ואנדרואיד, דיבורית BT, מצלמת רוורס, חישוקי "16 קלים, תאורת LED קדמית ליום ופנסי LED מאחור, 10 כריות אוויר ומערכת מובילאיי. מחיר הדגם נקבע על 124,900 ש"ח לדגם ההאצ'בק 5 דלתות ו-129,900 ש"ח לדגם הסדאן.
שברולט קרוז החדשה שברולט קרוז החדשה
רמת הגימור הגבוהה יותר " פרימייר" כוללת בנוסף: ריפודי עור, מושב נהג חשמלי, ציפוי עור להגה, כניסה והתנעה ללא מפתח עם אופציה להנעה מהשלט, בקרת אקלים דיגיטלית, חישוקי "17 וחימום מושבים קדמיים. מחיר הדגם נקבע על 134,900 ש"ח.
שברולט טראקס החדש 2017 שברולט טראקס החדש 2017
הדגם השני ששיווקו החל היום הוא שברולט טראקס המחודש, המשתייך לקטגוריית הג'יפונים הקטנים הפורחת. לצד עיצוב מחודש לחזית (המיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של שברולט), ולחלקה האחורי הכולל גם יחידות תאורה בטכנולוגיית LED, זוכה הטראקס החדש לתא נוסעים מחודש, עם קונסולת מכשירים בעיצוב חדש, הבטחה לשיפור איכות החומרים ושדרוג האבזור, כולל מערכת המולטימדיה המקורית My Link, והתנעה ללא מפתח. מתחת למכסה המנוע לא נרשם שינוי, והדגם ישווק עם אותו מנוע טורבו 1.4 ליטר 140 כ"ס המוכר. מחיר הדגם פחת בכמה אלפי שקלים ויחל ב-122,900 ש"ח לדגם ה- LS הבסיסי ו-132,900 ש"ח לדגם ה-LT המאובזר.