שיא מכירות לשלמה סיקסט ביום הבחירות

חברת הליסינג וההשכרה הגדולה בישראל מכרה אתמול 300 מכוניות מיד ראשונה במסגרת מבצע יום הבחירות . אין ספק שיום הבחירות הוא יום טוב לעסקים . לצד המידע שזרם אמש על הסתערות הקונים על הקניונים ומרכזי הקניות ברחבי הארץ , מצטרפת הבוקר חברת הליסינג וההשכרה שלמה SIXT שמדווחת על שיא מכירות אמש במכירת רכב מיד ראשונה…

ששי כהן 22 בינו, 2013
שלמה סיקסט מבצע

חברת הליסינג וההשכרה הגדולה בישראל מכרה אתמול 300 מכוניות מיד ראשונה במסגרת מבצע יום הבחירות .

אין ספק שיום הבחירות הוא יום טוב לעסקים . לצד המידע שזרם אמש על הסתערות הקונים על הקניונים ומרכזי הקניות ברחבי הארץ , מצטרפת הבוקר חברת הליסינג וההשכרה שלמה SIXT שמדווחת על שיא מכירות אמש במכירת רכב מיד ראשונה .
לדברי טל בר לב , מנכ"ל שלמה סיקסט מכירת רכב : " יריד המכירות של החברה ביום הבחירות הוכתר כהצלחה מרשימה עם מכירות של כ- 300 כלי רכב ביום זה ולמעלה מ- 600 כלי רכב מתחילת השבוע. מדובר בהיקף מכירות שיא ביום אחד, אשר מדגיש את הצלחת מתחמי המכירות הגדולים של החברה בגלילות, חיפה ובאר שבע, לצד הסניפים ברחבי הארץ. מבצעי החברה ותנאי הרכישה שהצענו ללקוחות ביום זה הובילו להתעניינות גדולה בקרב רוכשים פוטנציאליים."
מחצית מהמכירות אמש ריכזה מאזדה 3 מדגמי 2009 שהוצעה במחיר מבצע של 46,900 ש"ח במקום 72,000 ש"ח מחיר המחירון . עוד הוצעו תנאי תשלום שכללו מימון של 40,000 ש"ח ב-40 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה ועוד.