תערוכת אוטומוטור 2017: מקלארן 570S באה לבקר

תערוכת הרכב הישראלית אוטומוטור 2017 תתקיים השנה בקונספט של רכבי ואופנועי על, עם הופעת בכורה בישראל של מקלארן 570S, לצידן של מכוניות על המשווקות בארץ.

ששי כהן 01 במרץ, 2017
מקלארן 570S

חברת רבמוטור, המארגנת הרשמית של תערוכת הרכב הישראלית אוטומוטור שחוגגת השנה כבר 29, תקיים גם השנה בחול המועד פסח את התערוכה המסורתית בגני התערוכה בת"א, בה תציג החברה חוויה מוטורית לכל המשפחה.




בדומה לשנים האחרונות, בהן הפסיקה אוטומוטור לשמש כתערוכת רכב "אמיתית" עבור הקהל הישראלי, עקב היעדרותם של מרבית יבואני הרכב, גם השנה תהווה אוטומוטור סוג של הפנינג מוטורי לכל המשפחה, הכולל מגוון הפעלות לילדים, תצוגה של מכוניות ספורט נדירות בישראל ומכוניות על המשווקות בארץ.
הכוכבת הראשית של אוטומוטור 2017 תהיה מכונית העל הספורטיבית מקלארן 570S שתגיע לארץ ישירות מהמפעל באנגליה, לביקור ראשון בישראל (ואולי כהכנה לפתיחת נציגות מקומית לדברי השמועות שנפוצו בענף לאחרונה). עבור מי שלא מכיר, נוסיף שמדובר במכונית על ספורטיבית המצוידת במנוע מרכזי V8 בנפח 3.8 ליטר המפיק 570 כ"ס, המאיץ את הרכב ל-100 קמ"ש ב-3.2 שניות בלבד, או ל-200 קמ"ש בתוך 9.5 שניות. אלה ארוזים כמובן בתוך עיצוב של מכונית על ספורטיבית, דלתות הנפתחות כלפי מעלה, מרכב נמוך ורחב וכו'. לקינוח, מדובר במכונית שעונדת תג מחיר שירד לראשונה מתחת ל-200,000 דולר, במטרה להזניק את מכירות המותג עם קהל לקוחות חדש (בעיקר בארה"ב).מקלארן 570S מקלארן 570S
לצידה של המקלארן 570S יוצגו בתערוכה שלל מכוניות על ספורטיביות המשווקות בארץ לרבות דגמי פרארי, מזראטי, אסטון מרטין, פורשה, מרצדס ואודי. לגעת בהן לא תוכלו, אולם המארגנים של התערוכה מבטיחים שתחוו את צלילי המנועים שלהן…
פאנטיק חוזרת לישראל
דווקא באולם התצוגה של האופנועים תהיה השנה היענות רבה יותר מצד היבואנים: אלבר תציג שם את דגמי הרלי דווידסון החדשים, לצידם של אופנועי וקטנועי דיאלים מקוריאה. ליגל יבואנית דוקאטי תציג את שלל דגמי החברה, וחברת עופר אבניר תציג את דגמי השטח של הוסקווארנה. עוד יוצגו אופנועי יוסאנג והקטנועים החשמליים של בליץ, ולקינוח: אופנועי פאנטיק שחזרו לאחרונה לארץ, יוצגו לראשונה לקהל הרחב בתצוגה מלאה של הכלים.




תערוכת אוטומוטור 2017 תתקיים גם השנה בחול המועד פסח בגני התערוכה בת"א. לראשונה ילדים עד גיל 5 יכנסו גם חינם. המחיר המלא עדיין לא נקבע, אך מחירי וועדי עובדים יחלו ב-78 שקל לכרטיס, ומחיר למשפחה ( זוג+2 ילדים) יעמוד על 339 שקל.