תערוכת ניו יורק : קיה סול חדשה

קיה חושפת בניו יורק את הסול החדשה לצד מתיחת פנים לאופטימה ולפורטה קופ . 4 שנים לאחר שהוצגה , חושפת קיה את קיה סול החדשה בתערוכת ניו- יורק . הדור השני של הסול , שומר אמנם בבירור על העיצוב המקורי של הדגם , אולם בקיה מבטיחים רכב חדש ולא מסתפקים רק במתיחת פנים . לצד…

ששי כהן 28 במרץ, 2013
קיה סול 2013

קיה חושפת בניו יורק את הסול החדשה לצד מתיחת פנים לאופטימה ולפורטה קופ .

4 שנים לאחר שהוצגה , חושפת קיה את קיה סול החדשה בתערוכת ניו- יורק . הדור השני של הסול , שומר אמנם בבירור על העיצוב המקורי של הדגם , אולם בקיה מבטיחים רכב חדש ולא מסתפקים רק במתיחת פנים .
לצד שינויי עיצוב חיצוניים קלים שנועדו לרענן את הדגם , מבטיחה הסול תא נוסעים משודרג ואיכותי מבעבר , יחד עם הבטחה למרווח טוב יותר לנוסעים עם בסיס גלגלים שצמח ל- 257 ס"מ . המכונית תמשיך להגיע עם מנועי בנזין ודיזל המשודכים לתיבות הילוכים אוטומטיות עם 6 הילוכים , אך עדיין לא ידוע אם תגיע לארץ עוד השנה . בקיה מבטיחים בנוסף , טיפול בסעיף התנהגות הכביש עם מערכת מתלים משודרגת והבטחה לרכב מהנה יותר לנהיגה מבעבר .
קיה סול 2013

קיה סול 2013

לצידה של הסול החדשה , מציגה קיה בניו-יורק גם מתיחת פנים ראשונה לאופטימה שהוצגה לפני כ- 3 שנים . עיקר השינויים מתרכז בנגיעות קוסמטיות חיצוניות קלות , אך גם בעדכון משמעותי יותר לתא הנוסעים , שהיווה את אחת מנקודות התורפה של הדגם הנוכחי , עם שדרוג ניכר של איכות החומרים , והבטחה לסביבת נוסעים נעימה ואיכותית מבעבר .
קיה אופטימה 2013

קיה אופטימה 2013

לצד אלה , חושפת קיה במיוחד עבור השוק האמריקאי חובב רכבי הקופה , מתיחת פנים קלה לדגם הפורטה קופ ( שאיננו משווק בארץ ) . הדגם ישווק בארה"ב עם שני מנועי בנזין בהספק של עד 201 כ"ס ותיבות ידניות או אוטומטיות לבחירה . הפורטה קופ איננה מיועדת בשלב הנוכחי לשיווק בישראל , ואנו עשויים לקבל במקומה את קיה פרו סיד בעלת מרכב הקופה המיועדת יותר לשוק האירופאי .

 

קיה פורטה קופ 2013

קיה פורטה קופ 2013