10 דגמי 2017 שהפכו ללהיטי מכירות בארץ !

פיג'ו 3008 החדש הפך לדגם הנמכר ביותר של החברה בארץ, וכך גם קיה פיקנטו ומזראטי לבנטה. אילו דגמים נוספים שהושקו בארץ השנה זינקו לצמרת המכירות? רשימה של 10 דגמי 2017 שהפכו להצלחה בשוק המקומי.

ששי כהן 08 באוג, 2017

עשרות רבות של דגמים חדשים לשנת 2017 הושקו בארץ החל מהרבעון האחרון של 2016 ועד היום, חלקם בשלל השקות מושקעות ומתוקשרות, חלקם בהשקות צנועות וחלקם נחתו כאן כמעט בשקט. מבין שלל הדגמים שנחתו כאן, לחלקם ניבאו הצלחה ענקית בשוק טרם הגעתם לארץ (קיה פיקנטו לדוגמה וטויוטה C-HR), וחלקם הפתיעו את השוק במכירות שייתכן וגם היבואנים שלהם מופתעים מהם. על הדגמים החדשים שנחתו כאן ולא הצליחו עד כה, נספר בהזדמנות אחרת. בינתיים, אספנו לכם רשימה של 10 מכוניות חדשות שהפכו למנועי צמיחה מרכזיים של היבואנים המייבאים אותם לארץ.




אאודי Q2: מקום שני במכירות המותג
השקה בישראל: דצמבר 2016.
רכב הפנאי הכי קטן במותג היוקרה של אאודי, שהתהדר בהשקה במחיר התחלתי של 179,900 שקל, זכה להצלחה נאה בארץ עם 524 מסירות מתחילת השנה, הממקמות אותו כדגם השני הנמכר ביותר של אאודי בישראל, אחרי ה-A1. גרסת ה-1.0 ליטר טורבו אוטומטית שהושקה לאחרונה במחיר של 165,000 שקל, צפויה להקפיץ עוד יותר את המכירות.
אאודי Q2 אאודי Q2
ב.מ.וו 330eמקום שני במכירות המותג
השקה בישראל: נובמבר 2016
ב.מ.וו 330e, גרסת הפלאג-אין החשמלית של סדרה 3, לא רק מובילה את דגמי ה-iPerformance החדשים והירוקים של החברה, אלא גם הפכה לדגם השני הנמכר ביותר של BMW בישראל עם 159 מסירות השנה, אחרי ה-118i שמובילה עם 407 מסירות מתחילת השנה. במחיר של 290 אלף שקל בו מוצע הדגם הודות למיסוי נמוך של רכבי פלאג-אין היברידים, מדובר כמעט במחיר מציאה בשוק היוקרה.
ב.מ.וו 330e פלאג-אין ב.מ.וו 330e פלאג-אין (צילום: משה נרקיס)
טויוטה C-HR: מקום שני במכירות המותג
השקה בישראל: פברואר 2017
רכב הפנאי הקומפקטי של טויוטה בעל העיצוב החללי המתקדם, זכה כפי שהערכנו טרם שיווקו להצלחה בארץ, עם 2,991 מסירות עד כה, מהם 2,690 מהדגם ההיברידי החסכוני, המזניקים אותו למקום השני ברשימת הדגמים הנמכרים של טויוטה בארץ, ואחרי הקורולה שמסרה 6,738 יחידות מתחילת השנה. השילוב של ג'יפון מעוצב עם המוניטין של טויוטה, הפך אותו לרב-מכר בתקופה קצרה.
טויוטה C-HR טויוטה C-HR
יונדאי איוניקמקום שני במכירות המותג
השקה בישראל: נובמבר 2016
אחרי שכבשה את סגמנט המנהלים עם הסונטה ההיברידית אשתקד, השיקה בסוף השנה כלמוביל את האיוניק ההיברידית לשוק המשפחתיות. הדגם התחבב במיוחד על ציי רכב שאימצו את המשפחתית החסכונית כאחד מלהיטי הליסינג הנוכחיים, אך גם בשוק הפרטי נרשם לו ביקוש נאה. לא פחות מ-4,934 דגמים עלו לכביש מתחילת השנה, ההופכים את הדגם לשני הנמכר במותג בארץ, אחרי הטוסון שמסר מתחילת השנה 7,475 עותקים, ועל חשבון מכירות האלנטרה שמפנה את מקומה למשפחתית ההיברידית.
פיג'ו 3008: הדגם הנמכר ביותר כיום של פיג'ו !
השקה בישראל:  נובמבר 2016
מי היה מאמין שה-3008 יהפוך לדגם הנמכר ביותר של פיג'ו בישראל? לאחר שהדגם היוצא די קרטע במכירות, נחת בארץ הדגם החדש בעל העיצוב המרשים והיכולות הגבוהות, שהעניקו לו בין השאר את התואר "מכונית השנה באירופה 2017". הודות לתמחור תחרותי, עלו מתחילת השנה כ-1,113 מדגמי ה-3008, קצת יותר ממחציתם מדגמי הדיזל האוטומטי. אמנם לא מאיים על הטוסון והספורטאז', אולם בהחלט הישג נאה, כאשר המספר יכל להיות אף גבוה יותר אם היבואן היה מקבל הקצאות גדולות יותר של רכבים. פיג'ו 208 שהובילה עד כה את המכירות, ירדה למקום השני עם 1,109 מסירות.
קדילאק XT5 : הזניק את מכירות המותג ב-400%
השקה בישראל: נובמבר 2016
רכב הפנאי החדש של קדילאק המחליף את ה-SRX, הושק אמנם בארץ באוגוסט 2016, אולם רק בסוף השנה החלו לעלות מכוניות ראשונות על הכביש. מתחילת 2017 הפך הדגם לנמכר ביותר של המותג בארץ, עם 329 מסירות, המציבים אותו בצמוד למרצדס GLC ואאודי Q5, ומסייע לקדילאק להציג גידול מרשים של 400% במסירות מול התקופה המקבילה אשתקד, והרחק מעל דגם ה- ATS שצבר מתחילת השנה 37 רכבים.
מזראטי לבנטה מזראטי לבנטה (צילום:משה נרקיס)
מזראטי לבנטהמזראטי לכל מנהל?
השקה בישראל: אוקטובר 2016
מי היה מאמין שבישראל 2017 ימסרו יותר מ-100 דגמי מזראטי בחצי שנה? רכב הפנאי היוקרתי והספורטיבי של מזראטי, נחת בישראל בסוף 2016 והתקבל בזרועות פתוחות אצל עשירי ישראל, המחפשים יותר יחודיות ודגמי יוקרה שאין לכל אחד. מתחילת השנה נמסרו בישראל כ-82 מדגמי הלבנטה, אשר מחירה מתחיל ב-610 אלף שקל, ובסה"כ הקפיצו את מסירות מזראטי ל-104 מכוניות ב-7 חודשים, תוך כדי שהיא משאירה את דגם הגיבלי שהוביל את המכירות אשתקד, במקום השני עם 14 מסירות השנה.
סיטרואן C3 החדשהמקום שני במכירות המותג
השקה בישראל: מרץ 2017
הדור היוצא של ה- C3, מכונית הסופר-מיני של סיטרואן נכחד לחלוטין מהשוק אשתקד ומסר רק 9 מכוניות. הדור השלישי שלו שנחת בחורף האחרון בארץ, הציע קפיצת מדרגה רצינית, ומתחרה כיום עם הטובות בסגמנט הסופר-מיני. אז אמנם הוא רחוק מלאיים על המתחרים היפנים והקוריאניים מבחינת היקפי המכירות, אבל מספק בהחלט נתוני פתיחה מרשימים לסיטרואן, עם 635 מסירות בארבעה חודשים, ההופכים אותה לדגם השני הנמכר של המותג בישראל אחרי ה- C4 פיקאסו (אם שמים בצד את הברלינגו המסחרית). דגם ה- LIVE הפשוט שנחת בחודש החולף ומיועד לציי רכב ולשוק ה-0 ק"מ, אמור להאיץ אף יותר את המכירות.
קיה פיקנטו 2017 ( צילום:רונן טופלברג) קיה פיקנטו 2017 ( צילום:רונן טופלברג)
קיה פיקנטו החדשה : המכונית הנמכרת ביותר בארץ
השקה בישראל: מרץ 2017
6 שנים לאחר שנחתה בארץ לראשונה הפיקנטו, מכונית המיני הפופולרית בישראל שמסרה כ-60 אלף מכוניות מהדור הראשון שלה, נחתה בחורף החולף המחליפה, שמאיימת להזניק עוד יותר את מכירות הדגם, ואף החזירה את הדגם להיות המכונית הנמכרת ביותר בישראל, תוך כדי שהיא עוקפת את מכירות האחות קיה ספורטאז'. לא פחות מ-3,138 עותקים מהדור החדש כבר הספיקו לעלות על הכביש ב-4 חודשים, ובסה"כ 8,357 מדגמי הפיקנטו מהדור היוצא שנמכרו כאן מתחילת השנה מבהירים שוב מי מלכת השוק.
סקודה אוקטביה החדשה: המכונית האירופאית הנמכרת ביותר בארץ
השקה בישראל: מרץ 2017
המכונית הנמכרת ביותר של סקודה בארץ ממשיכה להימכר כמו לחמניות חמות… במשך ארבעה חודשים בהם משווק הדור החדש עלו לכביש לא פחות מ-1,968 מכוניות, וביחד עם הדור היוצא לא פחות מ-6,576 מסירות מתחילת השנה. האוקטביה מוכיחה שלמרות הבהלה לשוק הג'יפונים, משפחתית שבנויה היטב, מצליחה להימכר כאן במספרים מאוד מרשימים, אך לא מעט גם בזכות היותה פופולרית בציי רכב.