2,100 שקל ויש לכם מערכת בטיחות מתקדמת !

התחרות בשוק מערכות הבטיחות המתקדמות לרכב עולה שלב, עם כניסתו לתוקף של נוהל התקנת מערכות בטיחות ברכבים משומשים, כאשר חברות AWACS ואדי מערכות מוזילות את מחירי המערכות ומציעות כעת דגמים במחיר החל-2,100 ₪ בלבד !

ששי כהן 25 בספט, 2017
מערכת AWACS

התחרות בשוק מערכות הבטיחות המתקדמות לרכב עולה שלב עם כניסתו לתוקף של נוהל התקנת מערכות בטיחות ברכבים משומשים, המבטיח הנחה כוללת של 1,500 שקל באגרת הרישוי למשך 3 שנים לכל רכב פרטי משומש (משנת 2000 ומעלה ובהתאם לתקנון), אשר תותקן בו מערכת בטיחות מתקדמת הכוללת התרעות על סכנת התנגשות וסטייה מנתיב. יחד עם הציפיה להגדלה משמעותית של התקנות מערכות מהסוג הנ"ל, מודיעות היום חברות איווקס וא.ד.י מערכות על הוזלות במחירי מערכות הבטיחות שלהן עם תג מחיר בסיסי זהה של 2,100 שקלים לדגמים העומדים בדרישות משרד התחבורה.



כך למשל, חברת AWACS מעדכנת את מחירי המערכות אותן היא משווקת, ומודיעה על הוזלת מחירו של דגם ה- CM107 המבוסס מצלמה ל-2,100 שקלים בלבד, לדגם המעניק 6 סוגים של התרעות מצילות חיים, ביניהן: סטייה מנתיב, אי שמירת מרחק, התרעה על סכנת התנגשות בהולכי רגל, או רוכבי אופניים, זיהוי תמרורי מהירות וחריגה מהמהירות המותרת. לצידו מוזלת גם מערכת הדגל של החברה, ה- RD140, הנחשבת למערכת היחידה המשווקת בישראל שמבוססת טכנולוגיית רדאר משולבת מצלמה, המבטיחה פעילות בתנאי ראות לקויה בלילה ובתנאי מזג אוויר קשים, והבטחה להתרעות מדויקות יותר, יחד עם מחיר זול משמעותית מבעבר, שעומד מעתה על כ-3,850 שקל כולל מע"מ והתקנה.
גם המתחרה החדשה מערכת MOVON, המיובאת מאז תחילת השנה ע"י א.ד.י מערכות, מגיבה לנוהל החדש ומודיעה היום על הוזלתה של המערכת הבסיסית שלה שעונה לדרישות משרד התחבורה מ- 2,490 ₪ ל-2,100 ₪ כולל מע"מ וכולל התקנה, ובנוסף תעניק החברה באופן ייחודי אחריות ל- 3 שנים על המערכת.
ההנחה בסף 1,500 שקל באגרת הרישוי השנתית (700 שקל בשנתיים הראשונות ו-100 שקל בשנה השלישית), תוענק לכל מי שיתקין החל ממחר (ה-26/9/17) את מערכת הבטיחות הכוללת לפחות את 2 ההתרעות של שמירת מרחק וסטייה מנתיב, בכלי רכב פרטיים ומסחריים עד 3.5 טון, משנת הייצור 2000 ומעלה, מבעלות פרטית או ליסינג פרטי, ושנרשמו בארץ עד ה-1/5/17.