השקה ישראלית: ריינג' רובר וולאר החדש

"הריינג' רובר הטוב ביותר לנהיגת כביש", כך מתארים בחברה את הריינג' רובר וולאר (Velar) שהושק הבוקר בארץ ומציע רכב פנאי מפואר, חזק ועמוס טכנולוגיה וגימיקים. המחיר יחל ב 535,000 שקל.

ששי כהן 13 בספט, 2017

לאפל יש את האייפון 8 שהושק אמש בעולם, וללנד רובר יש את הריינג' רובר וולאר (Velar) החדש שהושק הבוקר בישראל, ומבטיח להיות רכב הפנאי הטוב ביותר של החברה מעולם שמיועד דווקא לכביש… וכמו אותו אייפון 8 מתוחכם שנחשף הלילה לראשונה בעולם, גם הריינג' רובר החדש מבטיח שלל טכנולוגיה מתקדמת וגימיקים עיצוביים שלא רואים בעולם הרכב בכל יום. לדברי רמי וקסמן, סמנכ"ל השיווק של חברת המזרח היבואנית, "מדובר ברכב פנאי גדול אך לא מאיים" כי שמצטיירים לעתים דגמי ריינג' רובר האחרים בפני הלקוחות, מה שאמור להביא קהל חדש למותג.



ריינג' רובר וולאר נחשף לראשונה בעולם לפני כחצי שנה, ומתברג בהיצע הדגמים של החברה מעל לדגם האיווק הקומפקטי לבין ריינג' רובר ספורט. לצד עיצוב אלגנטי ומתוחכם, אך יחד עם זאת לא מצטעצע, מציע הדגם מרכב מרווח לחמישה נוסעים, הנמתח לאורך של 4.8 מטרים, רוחב של 1.93 מטר וגובה נמוך יחסית עם 1.66 מטרים המרמז על יכולות ספורטיביות לכביש. בין שלל פרטי העיצוב החיצוניים, ניתן למנות ידיות פתיחת דלתות נסתרות בסגנון טסלה, תאורת LED היקפית מלאה, חישוקי "22 וצמד יציאות מפלט מלבניות מודגשות מאחור. בסיס הגלגלים שלו נדיב ועומד על 285 ס"מ, ואת סעיף השימושיות חותם הרכב עם תא מטען נדיב בנפח 673 ליטר.
ריינג' רובר וולאר ריינג' רובר וולאר
בתוך תא הנוסעים מציע הוולאר סביבת נהג הייטקית ומתוחכמת, בעלת שלל גימיקים יחודיים בעולם הרכב. כך למשל את קונסולת המתגים המרכזית הקלאסית מחליפים צמד מסכי מגע "10, כאשר העליון משרת כמערכת מולטימדיה הנפתחת חשמלית עם התנעת הרכב ומציעה זווית נוחה יותר לתפעול, כאשר המסך השני הממוקם נמוך יותר, מחליף את שלל מתגי בקרת האקלים, חימום וקירור המושבים ותפעול הגדרות כלליות של הרכב, לרבות מערכות בטיחות מתקדמות. אם לא מספקים לכם מסכים, אז גם לוח המחוונים הראשי הינו מסך בגודל "12.3. אל אלו מצטרפים תא נוסעים איכותי, ריפודי עור סינטטי (בחלק מהדגמים) איכותיים במיוחד, מתוך רצון לשמור על הסביבה ובעלי החיים, גג זכוכית פנורמי ואבזור עשיר כמצופה.
ריינג' רובר וולאר ריינג' רובר וולאר
היצע המנועים יחל עם מנועי 2.0 ליטר בהספקים של 180 ו-240 כ"ס בגרסאות הדיזל, ו-250 כ"ס בדגם הבנזין, וימשיך דרך מנועי 3.0 ליטר V6 בהספקים של 300 כ"ס בדיזל ו-380 כ"ס בגרסת הבנזין, אשר ישודכו כולם לתיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים. כל הדגמים יצויידו בהנעה כפולה כסטנדרט, מערכת בחירת מצבי נהיגה ועוד.
75% מלקוחות הדגם יגיעו ממותגים מתחרים
ריינג' רובר וולאר צפוי להתחרות בדגמים כמו ב.מ.וו X5, יגואר F פייס (החולק עימו מכלולים מכאנים שונים) ומזראטי לבנטה. מחיר הדגמים יחל ב-535,000 שקל לדגמי הבנזין והדיזל ברמת הגימור הבסיסית ועד 791,000 שקל לדגם הבנזין 380 כ"ס המאובזר ביותר. בידי היבואן נרשמו טרם ההשקה כ-10 הזמנות לדגם החדש (רובם מדגמי הבנזין ודיזל 2.0 ליטר), וצפי המכירות לשנה מלאה עומד על כ-150 יחידות. במהלך היום תיערך השקה מיוחדת ללקוחות החברה, שבסיומה מעריך היבואן כי יהיו בידיו כ-25 הזמנות לדגם. עוד מעריך היבואן ש- 75% מלקוחות הדגם יגיעו ממותגים מתחרים.