העידן החשמלי מביא לסיומו של מותג הספורט של רנו, ופריסבי היבואנית מכריזה כי נותרו למכירה לאספנים 6 יחידות אחרונות בהחלט של המגאן R.S במהדורת ULTIME ממוספרת וחתומה, לפני מעבר הייצור לחטיבת אלפין ולרכבים חשמליים.
דגם: רנו
נוסטלגיה לשבת: רנו קליאו B – "פתאום כולם מתאהבים B"…
10 בנוב, 2023פתאום כולם רוצים B, מתאהבים B… הדור השני של רנו קליאו נחת בארץ בשנת 1998 וזכה לכינוי המקומי "קליאו B". הוא ניצח מבחנים השוואתיים, כלל גרסת ספורט מענגת לנהיגה ומנגד גרסת סדאן מחרידה למראה שכוונה בעיקר לציי רכב. למרות שמעולם לא הוביל את הסגמנט, הוא עדיין אימץ 11,000 לקוחות בישראל.
נוסטלגיה לשבת: רנו קנגו דור 1 – "הטוב משני העולמות"
27 באוק, 2023רנו קנגו הצטרפה בסוף 1997 לעידן הטנדרונים מסחריות החדש שהחל עם סיטרואן ברלינגו, אך הציעה עיצוב נועז יותר, דלת צד נגררת אחורית ראשונה בקטגוריה ואפיון יותר משפחתי. למרות מנוע דיזל חלש ורועש בתחילת הדרך, הדגם נמכר היטב והפך לאחת המסחריות המבוקשות ביותר בארץ.
Big in Japan: מועדון המעריצים הגדול של רנו קנגו נמצא בכלל ביפן
24 באוק, 2023מזה 14 שנה היפנים עורכים מפגש מעריצים של חובבי רנו קנגו המסחרית. השנה הם הגיעו לשיא של 2,000 מכוניות במפגש ה-"קנגו ג'מבורי 2023" שארגן מועדון חובבי הקנגו הגדול בעולם.
רנו סניק החדש הפך לג'יפון חשמלי
05 בספט, 202327 שנה לאחר שהמציא את קטגוריית המיניוואנים הקומפקטיים, חוזר רנו סניק בדור חמישי העובר למרכב בסגנון קרוסאובר, עם מנועים חשמליים בהספק עד 220 כ"ס והבטחה לטווח נסיעה סביב ה-620 ק"מ בגרסה הבכירה.
רנו אוסטרל במבחן: טובה אך זקוקה לליטוש במחיר כדי להצליח
27 ביונ, 2023רנו אוסטרל מצטרף לקטגוריית רכבי הפנאי המשפחתיים התחרותית כשבתפריט שלו עיצוב חיצוני נאה, תא נוסעים מרשים, בטיחות מושלמת ומנוע טורבו קטן המגובה ביחידה היברידית קלה. אבל האם במחירים של 175-200 אלף שקל יש לו סיכוי לכבוש נתח שוק משמעותי הפעם?
חוזרים לרנו פלואנס Z.E – המכונית החשמלית הראשונה בישראל
11 באפר, 2023רנו פלואנס ZE היתה החשמלית הראשונה ששווקה בישראל. לכבוד החג, חזרנו לחזון החשמליות של בטר פלייס, איתרנו את הלקוח הראשון בארץ, בדקנו כמה מכוניות שרדו, מה קרה לסוללה ולמחיר הרכב אחרי 11 שנה ואיך השתלבה גם הטסלה הראשונה שהגיעה לארץ במחלקת השיווק של בטר פלייס.
הישר אל הקטגוריה הכי חמה בישראל: רנו אוסטרל החדש בישראל
14 בפבר, 2023רנו אוסטרל יוצע בישראל בדגמי 1.33 ליטר טורבו ובגרסה היברידית E-TECH חסכונית וידידותית לסביבה, אך במחיר התחלתי של 175,000 שקל או 250,000 שקל לגרסה ההיברידית, יתקשה ככל הנראה לנגוס נתח שוק משמעותי בקטגוריית רכבי הפנאי המשפחתיים.
נוסטלגיה לשבת: רנו טווינגו דור 1- "הסוכריה הצרפתית"
10 בפבר, 2023מחליפתה הלא רשמית של רנו 4 היתה מכונית מיני מהפכנית, יעילה וזולה שהוצעה בגרסת מנוע ורמת גימור אחת, אך לפחות בכמה צבעים נועזים לבחירה. באירופה נחשבה לסיפור הצלחה, בארץ לא ממש. סיפורה של רנו טווינגו דור 1.
ידידותית לסביבה במחיר לא ממש ידידותי: רנו קפצ'ור היברידית בישראל
10 בינו, 2023קרסו מוטורס מתחילה בשיווק הקפצ'ור E-TECH, הגרסה החסכונית והידידותית לסביבה של רכב הפנאי הקומפקטי שלה, שמפיקה 143 כ"ס ומציעה צריכת דלק של 21 ק"מ לליטר. המחיר גבוה וינוע בין 160-177 אלף שקל !