פרסומת אלפא ג'וליה: ההזדמנות האחרונה שלך לנהוג !

זאת יכולה להיות ההזדמנות האחרונה שלך לנהוג: אלפא ג'וליה בפרסומת מבריקה הממחישה היטב איך תיראה המכונית העתידית ומדוע זה עצוב עבור כל חובב נהיגה.

ששי כהן 14 בינו, 2017

בשבוע החולף החל רשמית  שיווקה של הג'וליה בישראל, ספינת הדגל של מותג אלפא רומיאו.  בעידן בו רכבי הפנאי מחזקים את כוחם בשוק, אלפא ג'וליה מציעה אלטרנטיבה חדשה ומרעננת לאותם אלה שמחפשים את חווית הנהיגה המרגשת והעצמתית. עם מנועי טורבו 2.0 ליטר 200 כ"ס ו-280 כ"ס, או 2.9 ליטר V6 המפיק 510 כ"ס, 61.2 קג"מ ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות והנעה אחורית או כפולה בדגם ה- 280 כ"ס, מבטיחה אלפא ג'וליה החדשה כנראה חווית נהיגה עוצמתית (בהמשך תגיע גם למבחן). וזה עוד לפני שדיברנו על העיצוב ה מ ה מ ם.




בשונה משלל הפרסומות המשעממות ומייגעות המאפיינות לרוב את עולם הרכב, מגיעה מדי פעם פרסומת רכב מקורית ויצירתית שבהחלט מעוררת השראה. משרד הפרסום אדלר חומסקי השיק השבוע בארץ פרסומת רכב חדשה ומבריקה, לרגל התחלת השיווק הרשמי של אלפא ג'וליה בישראל. הפרסומת שאינה צולמה בארץ, ממחישה היטב את העתיד הלא מזהיר עבור חובבי הנהיגה, בו נראית המכונית האוטונומית במלוא יכולותיה, שללא ספק תתחבב על חלק גדול מהנוהגים כיום, אולם עבור חובבי נהיגה עשויה להתגלות כסיוט אמיתי. בפרסומת קוראת אלפא רומיאו במין סוג של קריאה אחרונה, לנהוג במכונית אמיתית ומרגשת, רגע לפני שהמכוניות האוטונומיות ישתלטו לנו על החיים ויקחו איתם את תשוקת הנהיגה.
והנה הפרסומת המבריקה לאלפא ג'וליה

ויחד עם זאת, 4 חודשים לאחר שהודיעה סמל"ת היבואנית על פתיחת פנקס ההזמנות לדגם במחיר התחלתי של 249,900 שקל, הספיקה המכונית כבר להתייקר ב-3,000 שקל עד להתחלת השיווק הרשמית השבוע. היורו ירד, והמכונית התייקרה, ואולי זה בכלל ביקוש גבוה לדגם עם יותר מ-150 מכוניות שהגיעו לארץ לאחרונה.
מעוניינים בנסיעת מבחן חוויתית לדגם? הכניסו פרטים כאן ונשמח לחזור אליכם לתיאום 

Error: Contact form not found.