אדוונצ'ר לעיר: קימקו DTX 360 בהשקת רכיבה מקומית

קימקו DTX 360 מצטרף לטרנד החם של קטנועי האדוונצ'ר, ומציע קטנוע מנהלים מפנק ושימושי היכול לקחת אתכם גם לרכיבת שבילים מהנה בזמנכם הפנוי. המחיר נקבע על 37,950 שקל (על הכביש).

ששי כהן 04 במאי, 2022
קימקו DTX 360

צילומים: דניאל דהרי

אחרי שהשתלטו דגמי הקרוסאוברים על שוק המכוניות בשנים האחרונות, אופנת רכבי הפנאי מתרחבת גם בשוק הדו-גלגלי עם שלל אופנועי וקטנועי אדוונצ'ר המשלבים בין יכולות כביש מרשימות, ליכולות שונות גם בשטח, כאשר המצטרף הטרי לקטגוריית קטנועי האדוונצ'ר שמתפתחת כאן במהירות, הוא קימקו DTX 360 החדש שנחת השבוע בארץ והושק באירוע רכיבה חווייתי באזור זכרון יעקב.


הופעה סטייליסטית ואופנתית

ה-DTX 360 הינו גרסת הפנאי החדשה של קטנוע המנהלים הפופולרי "דאון טאון 350" (ומכאן גם שמו "DTX" = ר"ת של Down Town Adventure), החולקת עימו שלדה, מנוע ומכלולים טכניים רבים זהים, אך זוכה לעיצוב מודרני ברוח קטנועי האדוונצ'ר, עם מרכב סטייליסטי יותר למראה וחבילת עיצוב בסגנון אופנועי דו"ש הכוללת: מגן בוץ קידמי, כידון רחב לטובת היגוי נח על קרקע לא מאוזנת ותנוחת ישיבה גבוהה יותר (800 מ"מ) המשפרת את ראות הרוכב. כחלק מייעודו להציג גם יכולות שטח קלות, הוא זכה גם לצמיגי כאילו "קוביות" המשפרות את האחיזה בשטח קל. הדגם משווק עם 3 שילובי צבעים לבחירה.

קימקו DTX 360

מדובר בקטנוע מנהלים מפנק עם צמד מושבים נוחים ומרווחים, תנוחת ישיבה גבוהה יחסית המציעה שדה ראיה מצוין גם בהשתחלות בסביבה עירונית צפופה, ובסעיף האבזור תמצאו גם לוח שעונים דיגיטלי, צמד יציאות USB לטעינת הטלפון, מפתח חכם המאפשר הנעת הכלי ללא הוצאת המפתח מהכיס, תאורת LED היקפית מלאה, בקרת אחיזה הניתנת לניתוק, בלמים משולבים ABS וחלל אחסון מרשים מתחת למושבים המאפשר אכלוס צמד קסדות מלאות. בסעיף התלונות, בהחלט היינו מצפים מקטנוע מנהלים גם למחשב דרך שנעדר מהתפריט.

קימקו DTX 360

על הכביש

ה-DTX 360 מצויד במנוע המוכר של ה-DOWN TOWN 350 בנפח 320 סמ"ק, המפיק 28.4 כ"ס ומציע תאוצה זריזה יחסית מהמקום, קצב התקדמות מכובד גם במהירויות גבוהות יחסית בכבישים מהירים, ונוחות נסיעה גבוהה עם מיגון רוח סביר וגיהוץ מוצלח יותר של כבישים משובשים הודות לצמיגי הקוביות התורמים לאחיזת כביש גבוהה יותר ונוחות משופרת כמו למשל במקרים בהם הכביש עבר למשל גירוד לקראת סלילתו מחדש. בלמי הדיסק יחד עם גלגלי 120/80-14 מלפנים ו-150/70-13 מאחור מספקים כושר בלימה מוצלח, אם כי בכבישים מעט חלקלקים התערבה מערכת ה-ABS הרבה וקצת מהר מהצפוי.

קימקו DTX 360

על השביל

את היתרון של הכלי מול שלל קטנועי המנהלים תמצאו בזמנכם הפנוי כאשר תחליטו לרדת איתו לסיבוב בשטח. לצד צמיגים מותאמים גם לרכיבה בשטח קל, תמצאו במפרט גם בולמים קשיחים יותר, הגבהת מרווח הגחון ב-2 ס"מ ובסיס גלגלים קצר יותר, בעזרתם מספק הקימקו אדוונצ'ר גם נהיגת שבילים מהנה, ובמיוחד עבור לקוחות חסרי ניסיון בשטח שיוכלו ללא ספק להפיק הנאה מהכלי. חשוב לזכור שלא מדובר כמובן בכלי עם יכולות שטח של ממש, ואין טעם לנסות ולאתגר אותו ולקחת אותו למגבלות, אך ללא ספק ככל שניסיון הרכיבה שלכם בשטח קטן יותר, כך הוא יצליח לרגש אתכם יותר. אלו שיחליטו לא לרדת איתו לשטח (כנראה רוב הרוכשים), יוכלו ליהנות מיכולות כביש עירוניות מוגברות, עם כושר דילוג על מדרכות עדיף וכמובן מראה אופנתי יותר.

קימקו DTX 360

שווה את הכסף?

קימקו DTX 360 מצטרף לקטגוריית קטנועי האדוונצ'ר עם תג מחיר תחרותי של 37,950 שקל על הכביש, כאשר המתחרה העיקרי שלו כרגע בשוק הוא הונדה ADV350 המעט יקר יותר. להערכתנו ובהתחשב בכך שהדאון טאון 350 כבר די וותיק בשוק, סביר להניח שה-DTX ימשוך אחריו לא מעט לקוחות שבתמורה ל-3,000 שקלים נוספים במחיר (לעומת הדאון טאון), יקבלו כלי אופנתי וסטייליסטי יותר למראה, עם יחידת כח מוכרת, מוכחת ואמינה ובונוס בדמות יכולת שבילים קלה בזמנם הפנוי.