אופנועי הכביש של הוסקוורנה הושקו בישראל !

יבואנית הוסקוורנה מתחילה בשיווק סדרת אופנועי הכביש של החברה שעשויים להזניק משמעותית את מכירות המותג בארץ. בתפריט: 3 אופנועים בנפחים 693 סמ"ק ו-375 סמ"ק בעלי עיצוב רטרו אך מתקדם. המחירים יחלו ב-39,900 שקל.

ששי כהן 14 במרץ, 2018
הוסקוורנה VITPILEN 701

עידן חדש במותג האופנועים הוסקוורנה: לאחר שעד כה שווקו בישראל רק דגמי שטח, השיקה אמש עופר אבניר היבואנית את סדרת דגמי הכביש החדשה של החברה, באירוע ייחודי במסגרת שבוע האופנה בתל אביב ובשיתוף פעולה ייחודי עם Studio MAYOR, שהשיק את קולקציית SS18, בהובלתו של המעצב הישראלי אביתר מאיור.

אופנועי הכביש של הוסקוורנה (צילום:תומר פדר)

אופנועי הכביש של הוסקוורנה (צילום:תומר פדר)





הדגמים שיזניקו את מכירות המותג בארץ?
לאחר שעד כה שווקו רק דגמי אנדורו, מוטוקרוס וסופרמוטו של יצרנית האופנועים השבדית, נכנסת הוסקוורנה לראשונה לשוק אופנועי הכביש שנהנה מעליה חדה במכירות בשנים האחרונות בישראל. אם מסתכלים על המתחרה KTM שהיתה פעילה עד לפני פחות מעשור רק בתחום השטח, ועם כניסתה לשוק אופנועי הכביש, זינקו מכירות המותג עד כדי כך שהפכה להיות מותג האופנועים הנמכר ביותר באירופה, ניתן בהחלט להניח שכניסתה של הוסקוורנה לתחום אופנועי הכביש תקפיץ משמעותית את מכירות המותג, ובמיוחד שבארסנל הכלים שלו נמצאים צמד דגמים המיועדים גם לרוכבים מתחילים, בקטגוריה הצומחת ביותר בשוק. בדומה למהלכים שביצעו המתחרות (KTM ו-BMW) עם דגמי הבסיס שלהם שמיוצרים בהודו, גם הדגמים החדשים של הוסקוורנה מיוצרים במפעלי בז'אז בהודו, המייצר גם את סדרות ה-DUKE וה-RC של KTM, ומסייע לתג מחיר תחרותי.
הוסקוורנה SVARTIPLEN 401

הוסקוורנה SVARTIPLEN 401


היצע דגמי הכביש
הוסקוורנה נכנסת בתחילת הדרך לשוק אופנועי הכביש עם 3 אופנועים חדשים, כולם בעיצוב רטרו-מודרני, שנראים מצוין וללא ספק ימשכו המון מבטים ברחוב. היצע הדגמים יכלול צמד דגמים מסדרת ה-VITPILEN (חץ לבן בשבדית) בנפחים של  693 סמ"ק ו-375 סמ"ק ודגם אחד מסדרת ה-SVARTPILEN (חץ שחור) בנפח 375 סמ"ק.  היצע הדגמים יחל עם דגם ה-ויטפילן 401 הקומפקטי בעל עיצוב בסגנון ה- Cafe Racer, ודגם ה-סוורטפילן 401 בעל עיצוה הרטרו המזכיר דגמים מהעבר, המשולב עם מראה מודרני ואגרסיבי, המצוידים במנוע סינגל  בנפח 375 סמ"ק ( המשרת כיום גם את KTM DUKE390), המפיק 43 כ"ס ו-3.77 קג"מ ומותאם לדרגת הרישיון A1.

אופנועי הכביש של הוסקוורנה (צילום:תומר פדר)


הדגמים פותחו על שלדת צינורות המשרתת גם את KTM דיוק, וכוללים מפרט מרשים עם מתלי WP, מצערת RIDE BY WIRE, מערכת ניהול מנוע ו- ABS מתוצרת BOSCH, קלאץ' מחליק, בלמים מתוצרת BREMBO עם דיסק קדמי בקוטר 320 מ"מ ודיסק אחורי בקוטר 230 מ"מ, כאשר משקלו של ה-VITPILEN 401 עומד על 148 ק"ג בלבד (צבע לבן פנינה בלבד) ומשקל ה-SVARTPILEN עומד על כ-150 ק"ג בלבד (צבע שחור מבריק בלבד), מה שמבטיח התנהגות כביש קלילה ואופי ידידותי לרוכבים.
מחיר צמד דגמי ההוסקוורנה 401 נקבע על 39,900 שקל.
הוסקוורנה VITPILEN 701

הוסקוורנה VITPILEN 701


לצידם של דגמי הבסיס, יוצע גם דגם ה-ויטפילן 701, המצויד במנוע סינגל בנפח 693 סמ"ק, הנחשב למנוע הסינגל הגדול ביותר בעולם בייצור סדרתי, המפיק 75 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-7.35 קג"מ מירביים, וכולל מפרט מרשים עם מתלי WP, מצערת RIDE BY WIRE, מערכת ניהול מנוע ו- ABS מתוצרת BOSCH, קלאץ' מחליק, בלמים מתוצרת BREMBO עם דיסק קדמי בקוטר 320 מ"מ ודיסק אחורי בקוטר 240 מ"מ, מערכת APTC המונעת נעילה של הגלגל האחורי בהורדת הילוכים אגרסיבית, מערכת בקרת אחיזה ועוד. גם כאן מדובר במשקל קליל של 157 ק"ג בלבד, המבטיח רכיבה קלה ונטולת מאמץ וכן אופציה לגרסת A1 מוגבלת הספק.
מחיר הוסקוורנה VITPILEN 701 נקבע על 69,900 שקל.

אופנועי הכביש של הוסקוורנה (צילום:תומר פדר)