בארץ: אאודי A3 החדשה – מתיחת פנים מקיפה

אאודי A3 החדשה זוכה למתיחת פנים מקיפה הכוללת: עדכוני עיצוב בסגנון ספורטיבי, עיצוב מחודש לתא הנוסעים, מערכות בטיחות מתקדמות ומנועי משודרגים. המחיר יחל ב-175,400 ש"ח.

ששי כהן 10 בנוב, 2016
אאודי A3 2016 מתיחת פנים

4 וחצי לאחר שהושק הדור הנוכחי של אאודי A3, המשפחתית הקומפקטית היוקרתית של החברה, תחל השבוע צ'מפיון מוטורס היבואנית בשיווק ה- A3 החדשה, לאחר שעברה מתיחת פנים מקיפה, הכוללת את כל משפחת ה- A3 ( סדאן, 3 דלתות, ספורטבק, וקבריולט). למרות העדכונים הרבים ושדרוג האבזור, המחיר נותר כמעט ללא שינוי ויחל ב-175,400 ש"ח לדגם ה-1.4 ליטר 150 כ"ס אוט' בגרסת 3 דלתות.




עיקר השינויים בעיצוב הדגם המחודש מתרכז בחזית מחודשת הכוללת פגוש חדש וספורטיבי יותר, גריל בולט יותר ויחידות תאורה חדשות הכוללות פנסי קסנון כסטנדרט ואופציה לתאורת ה-LED Matrix מתקדמת. מאחור זוכה הרכב לשדרוג, עם עיצוב מלוטש הכולל פגוש אחורי ופנסים חדשים בעלי תאורת תלת-מימד, לצד דיפיוזר ספורטיבי. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים בעיצוב חדש.אאודי A3 ספורטבק 2017 אאודי A3 ספורטבק 2017
בתוך תא הנוסעים, שומרת ה-A3 על העיצוב המוכר, כאשר השדרוג העיקרי הוא אופציה ללוח השעונים הדיגיטלי (Virtual Cockpit) ), המוכר מדגמים נוספים של החברה, בו משולב מסך TFT בגודל "12.3 המציע בחירה בין עיצוב קלאסי לעיצוב מתקדם הכולל את תצוגת הניווט ועוד. בנוסף מציעה המכונית הגה בעיצוב חדש, עדכונים קוסמטים שונים בלוח השעונים, תאורה עשירה יותר והבטחה לאיכות חומרים גבוהה יותר, התורמת לבידוד טוב יותר של תא הנוסעים מרעשים.אאודי A3 ספורטבק 2017 אאודי A3 ספורטבק 2017
אאודי A3 החדשה מוצעת בישראל עם שני סוגי מנועים חדשים לחלוטין, המציעים יותר כוח ומומנט לצד שיפור בצריכת הדלק. גרסת הבסיס כוללת מנוע טורבו 1.4 TFSI עם ניתוק צילינדרים, ומנוע 2.0 ליטר TFSI שהחליף את מנוע ה- 1.8 TFSI בגרסה היוצאת. גרסת ה- 1.4 ליטר טורבו 150 כ"ס ד ומומנט מירבי של 25.5 קג"מ, משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים חדשה עם 7 הילוכים ומציעה צריכת דלק של 20.4 ק"מ לליטר בממוצע, כאשר גרסת ה- 2.0 ליטר החדשה מפיקה 190 כ"ס ומומנט מירבי של 25.5 קג"מ, תיבה אוטומטית 7 הילוכים, ומציעה צריכת דלק של 18.18 ק"מ לליטר בממוצע.




אבזור הרכב כולל כסטנדרט: : פנסי קסנון עם תאורת LED, הגה שלוש זרועות, חיישני חניה אחוריים, מושב נהג מתכוונן חשמלית, ריפודי  עור משולב, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, מערכת Start & Stop, מערכת מולטימדיה עם 8 רמקולים, מסך צבעוני 7 אינץ', דיבורית BT, חישוק 16" עם 10 צלעות (חבילת Luxury עם חישוקי 17"), מראות מתקפלות חשמלית, בלם יד חשמלי, חבילת אלומיניום פנימית וחיצונית, חלונות חשמליים, ספוילר אחורי, הפעלה אוטומטית של מגבים ותאורה באמצעות חיישנים, תאורת יום ייעודית, מערכת Coming Home & Leaving Home ועוד. לראשונה מצוידת המכונית כסטנדרט גם במערכת בטיחות המתריאה על סכנת התנגשות ואף בולמת את הרכב עד לעצירה מלאה. כאופציה, יוצעו גם מערכת להתראה על תנועה חוצה ועוד.