בקרוב בארץ? מפעל נוסף החל לייצר את מאזדה CX-3

מאזדה מודיעה על התחלת ייצור ה- CX-3 במפעל נוסף, במטרה להדביק את הביקוש הגבוה לדגם, מהלך העשוי להביא להתחלת השיווק בקרוב גם בישראל.

ששי כהן 16 בדצמ, 2016

שנתיים לאחר שהחלה מאזדה בייצור ה- CX-3 במפעל ביפן, וקצת יותר משנה לאחר שהחלה לייצר את רכב הפנאי הקומפקטי שלה גם במפעל בתאילנד, מרחיבה מאזדה את ייצור הדגם למפעל נוסף ביפן, במטרה להדביק את הביקושים הגבוהים של הדגם בעולם, ולפתור את בעיות האספקה שפגעו עד כה בצמיחת המותג בעולם ואי שיווק הדגם במדינות רבות.




עם הצטרפות הייצור של ה- CX-3 במפעל השלישי הממוקם בעיר הופו (Hofu), מגבירה מאזדה באופן משמעותי את כושר הייצור של הדגם שזוכה לביקוש גבוה במיוחד בעולם, ובכך תוכל להרחיב את אספקת הדגם גם למדינות נוספות בעולם, בהתאם לביקוש הגובר לרכבי פנאי בעולם על-חשבון המשפחתיות המסורתיות. אחת הבעיות העיקריות של מאזדה עד כה בהגברת ייצור ה- CX-3, נעוצה בכך שעל אותו פס ייצור של הדגם במפעל בהירושימה, יוצרו גם דגמי הפנאי האחרים (CX-5, ו- CX-9), נתון אשר גרם לבעיות בגמישות בייצור. המפעל החדש לדברי מאזדה, יעלה את יכולת ייצור רכבי הפנאי ל-50% מהיקף ייצור הדגמים, ובכך לסייע לחברה לצמוח להיקף מכירות של 1.65 מיליון רכבים בשנתיים הבאות.
מאזדה CX-3 מאזדה CX-3
עבור מאזדה בישראל, נראה שהתרחבות יצור הדגם עשויה לסלול בחודשים הקרובים את היבוא לישראל, לאחר שעד כה סבל היבואן מהביקוש הגבוה לדגם בעולם, נתון שגרר אחריו בעיות אספקה ומחיר גבוה שהפך את הדגם ללא רלוונטי לשיווק בארץ. עבור דלק מוטורס, התחלת שיווק הדגם בארץ במחיר הגיוני לצד הקצאות גדולות של רכבים לארץ , עשויה להיות מקפצה למכירות המותג ב-2017, לאחר שאלו ירדו השנה בשל חוסר בדגמי פנאי המהווים כיום את מנועי הצמיחה העיקריים עבור מותגי הרכב השונים.