ג'יפ צ'ירוקי 2015- עכשיו מ- 249,900 ש"ח

חברת אוטומקס מצטרפת לחברות היבוא המקביל עם שלל דגמי ג'יפ, ומתחילה בשיווק ג'יפ צ'ירוקי 2.4 ליטר במחיר החל מ- 249,900 ש"ח.

ששי כהן 06 באוג, 2015
ג'יפ צ'ירוקי 2015

אל שלל ההוזלות שמציפות לאחרונה את שוק הרכב החדש בישראל, מצטרפת חברת אוטומקס החדשה, שקיבלה את אישור משרד התחבורה לשחק בשוק היבוא המקביל ועושה את תחילת דרכה עם שלל דגמי ג'יפ שמיובאים ביבוא מקביל, ונהנים ממחירים נמוכים יותר מהיבואן הרשמי, לצד דגמים חדשים שאינם מיובאים באופן סדיר.



החברה גייסה לתפקיד המנכ"ל את ינון עמית, שהיה עד לאחרונה מנכ"ל חברת אלבר, ובעל ניסיון רב בתחום היבוא המקביל, ובחודש החולף אף השיקה אולם תצוגה גדול ומרשים בראשל"צ, בו מוצגים מספר גדול של דגמי ג'יפ. בניגוד לחברות אחרות בתחום היבוא המקביל המציעות אחריות ושירות לדגמים במוסכים שונים, לאוטומקס הסכם עם מוסכי היבואן הרשמי של Jeep בישראל, בהם תוענק האחריות המלאה ויתבצעו הטיפולים השוטפים.
כך למשל, בעוד שאת הג'יפ צ'ירוקי החדש תוכלו למצוא באולמות התצוגה של היבואן הרשמי ( חברת מכשירי תנועה ), רק בדגמי ה- 3.2 ליטר 6 צילינדרים בעלי הנעה 4X4, באוטומקס בחרו להתמקד בשיווק גרסת ה- 2.4 ליטר, 4 צילינדרים, המוותרת על ההנעה הכפולה ומפיקה 184 כ"ס, לצד תצרוכת דלק טובה יותר העומדת על 9.4 ק"מ לליטר בעיר ו- 13.2 ק"מ לליטר מחוץ לעיר, לפי נתוני היצרן. גם במקרה הנ"ל, משודך המנוע לתיבת הילוכים אוטומטית עם 9 הילוכים. בסופו של דבר, רוב הלקוחות כיום מעוניינים יותר בפוזה של הג'יפ ופחות בנסיעות שטח ונראה שגרסת ה- 2.4 ליטר עשויה להיות זולה יותר לתחזוקה.

סוכנות אוטומקס החדשה בראשל"צ, המייבאת את דגמי Jeep ביבוא מקביל ( צילום: אוטומקס )

סוכנות אוטומקס החדשה בראשל"צ, המייבאת את דגמי Jeep ביבוא מקביל ( צילום: אוטומקס )


מחיר ג'יפ צ'ירוקי 2.4 ליטר יחל ב- 249,900 ש"ח לתקופת ההשקה, לדגם ברמת הגימור הגבוהה 'latitude' הכוללת בין השאר: גג זכוכית פנורמי עם פתיחה חשמלית לחלקו הקדמי, ריפודי עור, מושבים מתכווננים חשמלית, מצלמת רוורס, תא מטען חשמלי, מפתח חכם, חישוקי "17 קלים, בקרת שיוט ועוד. בהשוואה לגרסת ה- 3.2 ליטר הבסיסית הנמכרת באולמות התצוגה של היבואן הרשמי, מדובר אמנם רק בהפחתה של 20,000 ש"ח, הגוררת עימה גם מנוע קטן יותר והנעה קדמית בלבד, אך יחד עם זאת, דגמי ה- 2.4 ליטר מיובאים ברמת גימור גבוהה יותר שתמורתה תצטרכו לשלם כמה עשרות אלפי שקלים נוספים בדגמי ה- 3.2 ליטר.
דבר נוסף, חברת אוטומקס איננה היחידה המייבאת את גרסת ה- 2.4 ליטר, והקדימה אותה חברת " איילון מוטורס " הפועלת גם היא בשוק היבוא המקביל. בחברה זו מוצע הרכב במחיר מחירון של 270 אלף ש"ח לגרסת ה- 2.4 ליטר ברמת אבזור זהה ( ולפני הנחות מתבקשות ). בקיצור, אם חשקה נפשכם בג'יפ צ'ירוקי החדש, נדמה שהתחרות המתחוללת כעת בענף תסייע לכם לרכוש אותו במחיר אטרקטיבי. בבדיקה שערכנו מול אחת מסוכנויות היבואן הרשמי, נמסר לנו שעל תג המחיר הבסיסי שלהם ( 270 אלף), ניתן בהחלט לדבר, אך לא בטלפון…
מאז תחילת 2015 עלו לכביש כ- 104 מדגמי הצ'ירוקי החדש, 97 מהם מדגמי ה-3.2 ליטר המיובאים ע"י היבואן הרשמי ו-7 מדגמי ה-2.4 ליטר המיובאים ע"י היבוא המקביל.