הונדה אקורד היברידית בישראל – החל מ-175,000 שקל !

מכונית המנהלים ההיברידית היחידה כיום בישראל: הונדה אקורד הייבריד נוחתת בישראל בחסות היבוא המקביל, עם יחידת כח חזקה וחסכונית המפיקה 212 כ"ס ומציעה תצרוכת דלק של 20 ק"מ לליטר. המחיר יחל מ- 175,000 שקל.

ששי כהן 02 באוק, 2019
הונדה אקורד היברידית 2019

חצי שנה לאחר שעודכן בפעם האחרונה המיסוי הירוק, במהלך שגרם לעצירה מיידית של יבוא מכוניות המנהלים ההיברידיות כמו יונדאי סונטה וקיה אופטימה, ולאחרונה גם של טויוטה קאמרי ההיברידית, מגיעה כעת לארץ הונדה אקורד ההיברידית, שכמו האחות הקטנה יותר הונדה אינסייט, גם היא נוחתת בארץ בחסות היבוא המקביל. עבור האקורד ההיברידית, מדובר בפעם השניה שהמכונית מגיעה לארץ, כאשר לפני 4 שנים, הדור הקודם של הונדה אקורד ההיברידית הגיע לארץ ביבוא מקביל ע"י חברת אלבר.


האקורד ההיברידית פותחה על בסיס הדור העשירי של האקורד שהוצג ב-2018, ומגיעה לארץ ממפעל החברה בארה"ב, ולמרות שגם שם סובלת המכונית מירידה עקבית במכירות עקב נהירת הלקוחות לעולם רכבי הפנאי, עדיין מדובר בדגם חזק במכירות באמריקה ואשתקד עלו לכביש רק בארה"ב יותר מ-290,000 מדגמי האקורד.

הונדה אקורד היברידית 2019

לצד עיצוב מודרני ברוח שפת העיצוב הנוכחית של הונדה, מציגה האקורד גם ממדים גדולים יחסית, עם 4.88 מטר אורך, 1.86 מטר רוחב, 1.45 מטר גובה ובסיס גלגלים של 283 ס"מ, המציעים מרכב משפחתי מרווח למדי לחמישה נוסעים,

מתחת למכסה המנוע מצוידת המכונית במנוע בנזין 2.0 ליטר VTEC וצמד מנועים חשמליים, המפיקים הספק משולב של 212 כ"ס ו-32 קג"מ, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם 10 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל מציעה המכונית צריכת דלק של 20.4 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.

הונדה אקורד היברידית 2019

הדגם ישווק ברמת הגימור LX הכוללת מולטימדיה מקורית עם מסך "7, מצלמת רוורס, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים, התנעה בכפתור ומהשלט, חישוקי גלגלים מגנזים "17, חיישן אורות, בלם יד חשמלי, פנסים ראשיים בטכנולוגיית LED וחבילת בטיחות מקורית Honda Sensing® הכוללת: התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורי תנועה והחלפת אורות אוטומטית.  בהזמנה מיוחדת ניתן יהיה לייבא גם את דגמי ה-EX וטורינג המאובזרים יותר.

הונדה אקורד היברידית 2019

מחיר הונדה אקורד היברידית LX נקבע על 175,000 שקל, מחיר תחרותי ללא ספק, שאף נמוך יותר מהדור הקודם שהוצע כאן לפני 4 שנים לזמן קצר. דגמים ראשונים של הרכב נמצאים כבר בארץ לאספקה מידית.




עוד מחדשות רכב