הטנדר החשמלי הראשון בישראל: מותג פוטון הסיני נערך לתחילת השיווק

דלהום מוטורס נערכת להשקת מותג הרכב המסחרי FOTON בישראל, עם טנדר הדאבל קבינה החשמלי הראשון שיגיע לארץ בשבועות הקרובים. בינתיים נערכת החברה לתחילת השיווק ומודיעה על בניית אולם תצוגה ראשי בכ"ס בהשקעה של 3 מיליון שקל.

ששי כהן 02 במאי, 2024
טנדר חשמלי פוטון eTUNLAND

אל 23 מותגי הרכב מסין הפעילים כבר בישראל, יצטרף בקרוב גם מותג הרכב המסחרי FOTON, חברת בת של ענקית הרכבים הסינית BAIC, הנחשבת לאחת מחמשת יצרני הרכב הגדולים ביותר בסין, אשר ידועה גם בשיתופי הפעולה שלה עם יצרניות רכב מובילות כמו מרצדס ויונדאי.


היבוא של מותג פוטון לארץ יתבצע ע"י חברת דלהום מוטורס הפעילה שנים ארוכות בשוק הרכב המקומי ומוכרת בעיקר מענף האוטובוסים, ובחודשים האחרונים נכנסה גם לשוק המסחריות החשמליות עם שלל דגמים המיובאים מסין. בשלב הראשון תחל החברה בשיווק טנדר הפוטון eTUNLAND, טנדר דאבל קבינה חשמלי מלא בעל הנעה אחורית, טווח נסיעה שצפוי להיות גבוה מ-400 ק"מ ואבזור עשיר כסטנדרט, אשר צפוי להיות הטנדר החשמלי הראשון שמושק בישראל, כאשר זמן קצר לאחר מכן צפוי להגיע גם המתחרה מבית מקסוס.

טנדר חשמלי פוטון eTUNLAND

כחלק מההיערכות לתחילת השיווק תפתח החברה אולם תצוגה ראשי במתחם צים אורבן שבכפר סבא. האולם נבנה בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים, לפי הסטנדרטים הגבוהים והאיכות הבלתי מתפשרת של היצרן וצפוי לכלול את הטנדר החדש שיוצע בחודשים הקרובים גם בגרסאות כפולות הנעה וגרסת דיזל זולה יותר.
האולם, המשתרע על שטח של כ-500 מ"ר נמצא בהליך מואץ של בנייה הצפויה להסתיים במהלך חודש מאי.

אולם התצוגה של FOTON שנבנה בימים אלה בכ"ס

אולם התצוגה של FOTON שנבנה בימים אלה בכ"ס

לדברי אבי שדה, מנהל השיווק של דלהום מוטורס, היבואנית הרשמית של פוטון בישראל: "אולם התצוגה בכפר סבא יהווה הצצה אל העתיד המרתק של פוטון ישראל. השקענו רבות בהקמת בסיס פעילות גדול בארץ, עם תשתיות ומרכזי שירות בפריסה ארצית".

עוד מחדשות רכב