טויוטה C-HR קובעת שיא מכירות ישראלי חדש !

נמכרו ב- C-HIC: בתוך 58 דקות – נמכרו כל 300 רכבי טויוטה C-HR שהוצעו במכירה מוקדמת באונליין, מרביתם מהדגם ההיברידי ברמת הגימור הגבוהה C-HIC.

ששי כהן 08 בפבר, 2017

שיא ישראלי חדש – 5 מכוניות בדקה: 58 דקות בלבד, הספיקו ליבואנית טויוטה כדי למכור את כל המלאי הראשון (300 מכוניות) של הקרוסאובר החדש טויוטה C-HR שהוצע במכירה מוקדמת באתר ייעודי, ובמתחם ייחודי באולם התצוגה המרכזי של טויוטה בתל-אביב, באמצעות תצוגה וירטואלית.




בקיצור, הלקוחות הסתערו על ה- C-HR מבלי לראות כלל את הרכב במציאות. העידן הדיגיטלי מוכיח את עצמו גם ברכישת רכב חדש, והכניסה המוצלחת החזויה של טויוטה לראשונה לשוק הקרוסאוברים העירוניים הקומפקטים, הוכחה גם במציאות. 
מתוך 300 הרכבים שנמכרו במכירה המוקדמת, 209 היו מהדגם ההיברידי וברמת הגימור הגבוהה C-HIC והצבע הפופולרי ביותר היה לבן פנינה עם גג שחור. מחירו של דגם כזה אגב,כ- 149,900 שקל. שאר המכירות התחלקו בין דגמי הטורבו 1.2 ליטר וההיברידי שמגיעים ברמת גימורמעט נמוכה יותר – C-ITY.
ביוניון מוטורס יבואנית טויוטה לישראל, מקווים כי יצליחו לעמוד בביקושים הגבוהים שכבר מסתמנים לדגם החדש ועושים מאמצים להעלות ההקצאות לישראל מהדגם האטרקטיבי.




מכירות טויוטה C-HR ייפתחו באופן רישמי ב- 29 אולמות התצוגה של טויוטה ברחבי הארץ ב-16 בפברואר, עד אז ניתן יהיה להתרשם מהרכב ולהכיר אותו מקרוב באמצעות חוויה ייחודית של VIRTUAL REALITY ב- °360 במתחם שהוקם באופן ייעודי ל – TOYOTA C-HR באולם התצוגה המרכזי של טויוטה בתל-אביב.
במקביל, כפי שסיפרנו לכם אתמול, נערכת דלק מוטורס להשקת המתחרה – מאזדה CX-3, ושיווק מקדים שלה החל באתר החברה.
צילום תמונה ראשית: רונן טופלברג