יותר חשמל פחות בנזין: משפחת מרצדס A קלאס בישראל משתדרגת לדגמי PHEV

משפחת ה-A קלאס בישראל עוברת לשיווק דגמי פלאג-אין בלבד לצידן של הגרסאות הספורטיביות, במהלך שכולל הרחבת משפחת דגמי ה-PHEV והתחלת שיווקן של גרסאות מוזלות עד 70,000 שקל מול הגרסה הראשונה שהגיעה לארץ לפני כשנה.

ששי כהן 19 במאי, 2022
מרצדס A250e פלאג אין

שנה לאחר שנחתה בארץ מרצדס A250e, גרסת הפלאג-אין של ה-A קלאס המאופיינת בביצועים ספורטיבים לצד צריכת דלק נמוכה במיוחד הודות לאפשרות לנסוע על חשמל לטווח של עד 70 ק"מ, מעדכנת כלמוביל היבואנית את משפחת ה-A קלאס בישראל, עם הצטרפותן של גרסאות פלאג-אין מוזלות משמעותית והפסקת שיווק דגמי הבנזין למעט גרסאות הקצה הספורטיביות.


ה-A250e תוצע מעתה בארבע רמות גימור לבחירה, החל מגרסת ה-Exclusive Plus בבסיס במחיר של 269,900 שקל, דרך גרסת ה-Exclusive Plus AMG Line ו- Premium Plus במחיר זהה של 289,900 שקל ועד לגרסת ה-AMG Line ב-329,900 שקל שהיתה הראשונה להגיע לארץ לפני כשנה.
מרצדס A250e פלאג אין

מרצדס A250e היא חלק מסדרת המכוניות החשמליות של היצרן העונה לשם "EQ POWER" ומצוידת במערכת הנעה היברידית מתקדמת הכוללת מנוע טורבו בנזין 1.33 ליטר 4 צילינדרים ומנוע חשמלי, המפיקים הספק משולב של 218 כ"ס ובעזרת סוללת ליתיום-יון בהספק של 15.6 קוט"ש, מציעים נהיגה חשמלית טהורה לטווח של עד 70 ק"מ (עד 140 קמ"ש). יחד עם תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 8 הילוכים, מציעה המכונית גם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.6 שניות ומהירות מרבית של 235 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת של הרכב עומדת על לא פחות מ-90.9 ק"מ לליטר בממוצע, מה שעשוי להרחיק את לקוחות הדגם מתחנת הדלק אפילו לתקופה של כמה חודשים (במידה והק"מ שלהם עומד עד 100 ק"מ ליום בממוצע).

אבזור גרסת הכניסה החדשה "Exclusive Plus" כולל: תאורה קדמית ואחורית בטכנולוגיית LED, גג זכוכית פנורמי עם פתיחה חשמלית, חישוקי גלגלים "17, מנופי העברת הילוכים מההגה, ריפודי מושבים עור מלאכותי, התנעה ללא מפתח, חבילת תאורת פנים מורחבת, בקרל אקלים דיגיטלית, חיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס, בלם יד חשמלי, לוח שעונים דיגיטלי בגודל "7 עם שני מצבי תצוגה, בורר מצבי נהיגה, מולטימדיה MBUX עם פונקציות מורחבות, צג מגע בגודל 10.25 אינטש וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, שקעי טעינה מלפנים ומאחור, מערכת לבלימה אוטונומית עם פונקציית התרעה על אי שמירת מרחק וזיהוי הולכי רגל, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת להתרעה על עייפות נהג, 6 כריות אוויר ועוד. החל מרמת הגימור השניה, תקבלו בנוסף חבילת עיצוב חיצונית ופנימית AMG וחישוקי "18. החל מרמת הגימור השלישית, מצויד הרכב גם בקיפול מראות חשמלי, תאורת אווירה פנימית ב-64 גוונים, כניסה והנעה ללא מפתח, לוח שעונים דיגיטלי בגודל "10.25, פונקציית זיהוי תנועה חוצה מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד ועוד.

עוד מחדשות רכב