כ-1,000 לקוחות השתתפו באירוע Camp Jeep הישראלי

יבואנית JEEP ערכה בסוף השבוע את אירוע הלקוחות Camp Jeep הישראלי הראשון, בו נהנו כ-1,000 מלקוחות המותג מחווית שטח ייחודית ברמת הגולן, המלווה בשלל אירועים ופינוקים.

ששי כהן 11 ביונ, 2019
אירוע Camp Jeep Israel

מותג JEEP ממשיך בתנופת הצמיחה בישראל, כאשר בחמשת החודשים הראשונים של השנה נמסרו 656 מדגמי המותג, נתון המצביע על זינוק של 59% במסירות מול התקופה המקבילה אשתקד. בסוף השבוע האחרון, נערך ברמת הגולן אירוע Camp Jeep הראשון בישראל, שביקש להעניק קצת חזרה ללקוחות המביעים אמון במותג השטח היוקרתי, עם אירוע נהיגה חוויתי בשטח בליווי מדריכי נהיגה מקצועיים, לצד שלל פעילויות לכל המשפחה.


לא פחות מ-1,000 מלקוחות המותג נכחו באירוע ה- Camp Jeep שנערך במשך 4 ימים בסוף השבוע (5-6-7-8.6) במהלך חופשת שבועות בחאן עין זיוון, שהגיעו עם משפחותיהם ברכביהם הפרטיים, שם חיכו להם מסלולים עוצרי נשימה של רמת הגולן הכוללים חציית מעברי מים, נסיעה במסלולים מגוונים הכוללים אתגרי שטח שונים, כשלצידם גם קטיף דובדבנים, מופע אור קולי, פעילויות לילדים ומסלול עבירויות מיוחד אשר נבנה במיוחד עבור האירוע.

אירוע Camp Jeep Israel

האדם שבג'יפ ינצח… צילום: תומר פדר)

ביום הראשון לאירוע הוזמנו גם עיתונאי הרכב ליום שלם של מסלול, בו התנסינו בחציו הראשון של היום בנהיגת שטח חוויתית על דגמי ג'יפ רנגלר החדש שנחת כאן בתחילת השנה, המצויד במנוע טורבו 2.0 ליטר המפיק 272 כ"ס ו-40.8 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים. הרנגלר התפקד לאירוע ב-3 רמות הגימור שלו בארץ ( Sport, Sahara, Rubicon) בדגמי מרכב קצר או ארוך, והפגין יכולות שטח מרהיבות (כצפוי מאגדת השטח העולמית) בנהיגת שטח מקצועית עמוסה בולדרים, רמות שונות של מכשולים טכנים ומעברי מים שונים לאחר חורף נפלא בצפון הארץ.


צילום וידאו: אורן קוזלובסקי

בחציו השני של היום עברנו לנהוג בג'יפ הגרנד צ'ירוקי המעודן ומפנק יותר, במסלולים בעלי רמות עבירות שונות ולרוב קלות יותר ממסלולי הרנגלר, אך עדיין במסלול שסביר להניח שרובם המוחץ של הלקוחות לא יעז להתקרב אליהם ברכבו הפרטי. גם שם הפגין הגרנד צ'ירוקי בדגמי ה-V6 שלו בגרסאות ה-V6 בנזין 3.6 ליטר 282 כ"ס ודיזל 3.0 ליטר 250 כ"ס בשלל גרסאותיו יכולות שטח מרשימות, המלוות הפעם בנוחות נסיעה גבוהה ומפנקת יותר.

אירוע Camp Jeep Israel

אירוע Camp Jeep Israel (צילום: תומר פדר)

מחיר ג'יפ רנגלר מתחיל ב-299,000 שקל. מחיר ג'יפ גרנד צ'ירוקי החל מ-324,900 שקל.