לקסוס השיקה אולם תצוגה בירושלים

יבואנית לקסוס השיקה אולם תצוגה חדש בירושלים בהשקעה של 5 מיליון ש"ח, המצטרף לאולמות התצוגה בהרצליה ובחיפה.

ששי כהן 28 בינו, 2015
אולם-תצוגה לקסוס ירושלים_צילום-רונן-טופלברג.

חברת לקס מוטורס, יבואנית מותג רכבי היוקרה לקסוס, מתרחבת ומשיקה אולם תצוגה שלישי בישראל, הפעם בירושלים. לדברי היבואן, באולם החדש המשתרע של שטח של כ- 300 מ"ר, הושקעו כ-5 מיליון שקל, בעיצוב לפי אמות מידה שהוגדרו על ידי היצרן העולמי.



בנוסף, בהתאם לאסטרטגיה המיתוגית של לקסוס, הדוגלת בשמירה על איכות הסביבה באמצעות שימוש בחומרים קיימים וממוחזרים, שולבו באולם התצוגה רהיטים ודלפקים שעוצבו על ידי אמן המחזור הישראלי רונן וסרמן, המכונה "אישפח", אשר עשויים מחלקי לקסוס מקוריים. העיצוב המרהיב מצליח לשמור על קווי הזרימה החלקים והנקיים של הרכב, ועם זאת לאפשר להם שימושיות חדשה ומקורית תוך מתן דגש לרמת הגימור המוקפדת.

לקסוס ירושלים: דלפק-קבלה-בעיצוב-אישפח_צילום-רונן-טופלברג

לקסוס ירושלים: דלפק-קבלה-בעיצוב-אישפח_צילום-רונן-טופלברג


לדברי ספי בר, מנכ"ל לקס מוטורס : "צמיחתה העקבית של לקסוס בישראל והזינוק בנתוני המכירות מדי שנה, מחייבים אותנו לתת מענה נגיש וזמין ללקוחותינו באזורים שונים בארץ, כאשר הביקוש הספציפי למותג באזור ירושלים מצדיק נוכחות משמעותית בעיר, בדומה לנציגויות בהרצליה ובחיפה. אנו צופים כי במהלך השנה הקרובה יימסרו למעלה מ- 1,300 רכבי לקסוס, על רקע השקות של דגמים חדשים ובתמיכת הרחבת הפריסה ומערך השירות".
לקסוס-ירושלים_צילום-רונן-טופלברג

לקסוס-ירושלים_צילום-רונן-טופלברג


במהלך השנה החולפת, זינקו מכירות לקסוס בישראל ב-75% לעומת אשתקד ונרשם שיא במכירות המותג בישראל עם קצת יותר מ-1,000 מכוניות שעלו לכביש אשתקד. מבין מותגי היוקרה בישראל, נחשבת לקסוס למותג הכי ידידותי לסביבה, הודות לכך שמרבית המכירות של החברה בישראל הן של דגמים היברידיים.