מותג פורשה הושק מחדש בארץ עם מחירון נמוך משמעותית

חברת " אורכיד ספורטס קארס " החלה היום רשמית את פעילותה כיבואן הרשמי של פורשה בישראל עם אולם תצוגה חדש בהרצליה ומחירון מוזל עד 20%.

ששי כהן 24 בפבר, 2016
אולם תצוגה פורשה הרצליה

יבוא מותג פורשה לישראל עבר היום רשמית לידי היבואן החדש – חברת "אורכיד ספורטס קארס", עם השקת אולם התצוגה החדש והמפואר בהרצליה פיתוח ( בסמיכות לאולם הדגם של מרצדס ) והתחלת יבוא שלל דגמי פורשה במחירים נמוכים עד 20% ממחירון היבואן היוצא חברת מכשירי תנועה.
"אורכיד ספורטס קארס" הוקמה ע"י גיא מיוחס ופטריק לוש, המחזיקים בנוסף במספר סוכנויות פורשה בשוויץ ובבולגריה, ולצד יבוא הדגמים החדשים, תציע שירותי טרייד-אין עצמאיים " Porsche Approved", שירות אישי ומשודרג מבעבר ללקוחות, ואחזקה במוסך החברה המוכר בפ"ת, ששטחו מוכפל בימים אלה עם השתלטות על שטח אולם התצוגה של היבואן הקודם, והבטחה לשירות 24/7. מנכ"ל החברה החדשה הוא שי דואני שניהל עד כה את מותג פורשה בידי היבואן הקודם, שעבר לחברה החדשה יחד עם 5 עובדים נוספים.
אולם תצוגה פורשה הרצליה אולם תצוגה פורשה הרצליה
אולם התצוגה החדש והמפואר שהוקם בהרצליה פיתוח בהשקעה של 6 מיליון ש"ח, משתרע על שטח של 750 מ"ר וכולל 12 מכוניות בתצוגה, מתוכם שלושה רכבי Porsche Approved שעברו השבחה לפי הוראות היצרן, ויימכרו עם אחריות לשנה. בחברה מבטיחים מלאי זמין בארץ של מספר דגמים, שיוצעו ללקוחות לצד כל דגם של פורשה בו יחפצו בהתאמה אישית.
אולם תצוגה פורשה הרצליה אולם תצוגה פורשה הרצליה
הוזלה משמעותית במחירון פורשה
המחירון החדש של רכבי פורשה בישראל משקף הוזלה משמעותית של עד 20%, מה שאמור לסייע למכירות טובות משמעותית מבעבר. כך למשל, יוצעו דגמי הבוקסטר החדש החל מ-459,000 ש“ח, דגמי המקאן החל מ- 558,000 ש“ח, דגמי הקאיין החל מ-586,000 ש“ח, דגמי פאנמרה החל מ-735,000 ש“ח ודגמי קאררה החל מ-846,000 ש“ח.
פורשה בוקסטר 2016 - החל מ- 459,000 ש"ח פורשה בוקסטר 2016 – החל מ- 459,000 ש"ח
5 דגמי פורשה חדשים יושקו בקרוב
כבר בחודש מאי תשיק אורכיד את פורשה בוקסטר 718 החדשה. את המחצית השניה של השנה יפתחו דגמי המקאן 2.0 ליטר טורבו ומקאן GTS החדשות שיצטרפו להיצע. לקראת סוף השנה ינחתו בארץ גם דגמי הפנמרה החדשים והקאיימן החדשה.
לדברי גיא מיוחס, יו“ר Orchid Sports Cars International: “אני שמח להביא לארץ את הניסיון שצברתי עם פורשה בהקמת סוכנויות ברחבי אירופה. הבחירה שלנו להיות יבואנים ומשווקים של פורשה אינה מקרית. בדומה לפורשה, אנחנו מונעים על ידי חתירה למצוינות ותשוקה בכל דבר אשר אנו עושים ובכוונתנו ליישם את הערכים הללו גם בישראל. אנחנו מוכרים מכוניות, אבל גם הרבה מעבר מכך. על פי התפיסה שלנו, אנו עוסקים בחוויות ובהנאה וכפי שפורשה מחדירה נשמה למכוניות הספורט שלה, אנחנו שואפים לעשות את אותו הדבר לחוויית הרכישה והבעלות של הלקוחות שלנו“.
פורשה מקאן GTS- תגיע במחצית השניה של השנה פורשה מקאן GTS- תגיע במחצית השניה של השנה
לדברי שי דואני, מנכ“ל Orchid Sports Cars Israel: “אני נרגש וגאה להתחיל באופן רשמי את פעילות Orchid Sports Cars Israel ואת פתיחתו של אולם התצוגה החדש שלנו בהרצליה. אנחנו מביאים בשורות רבות בנוגע לפעילות פורשה בישראל ומאמינים שיצטרפו חברים חדשים רבים למשפחת פורשה. נעשה הכול על מנת להגשים חלומות עבור לקוחותינו וליצור יחד חוויות בלתי נשכחות“.
ואנחנו כאן ב- Wheel נאחל לחברה בהצלחה, וכמו כל חובבי הרכב, נשמח לראות כמויות גדולות יותר מעבר של דגמי פורשה נעים על כבישי ישראל.