מענה לטסלה? ב.מ.וו סדרה 3 בגרסת פלאג-אין מוזלת (320e)

יבואנית ב.מ.וו משיקה גרסאות חדשות לסדרה 3 עם גרסת ה-320e פלאג אין המוזלת וגרסה מאובזרת יותר ל-318 הבסיסית, שאמורות לתת מענה לתחרות הגוברת בקטגוריית הספורט סדאן היוקרתיות.

ששי כהן 28 באפר, 2021
ב.מ.וו סדרה 3 2021

חברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, מרחיבה את משפחת סדרה 3 בישראל ומתחילה בשיווק גרסת כניסה חדשה ומוזלת לדגם הפלאג-אין הייבריד, לצד גרסה מאובזרת  M-Design לדגם ה-318i הבסיסי.


ב.מ.וו 320e פלאג אין

כחלק מהתחרות המתפתחת בשוק החשמליות עקב כניסתה של טסלה לשוק, נראה שגרסת הפלאג-אין החדשה העונה לשם 320e אמורה לתת פיתרון חלקי ללקוחות המבקשים תג מחיר נמוך יותר מגרסת ה-330e פלאג אין שתמשיך להיות משווקת לצידה. מערכת הפלאג-אין הייבריד של הדגם החדש מבוססת על יחידת ההנעה של דגם ה-330e עם הספק מופחת, ועושה שימוש במנוע בנזין 2 ל' 4 צילינדרים עם הספק של 163 כ"ס (184 כ"ס בדגם ה-330e) בשילוב מנוע חשמלי בהספק של 113 כ"ס (זהה לדגם ה-330e). יחד מפיקה יחידת ההנעה הספק כולל של 204 כ"ס ומומנט מקסימלי של 35.7 קג"מ.

יחד עם תיבת הילוכים אוטומטית Steptronic בעלת 8 הילוכים, מאיצה ה-320e מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 7.6 שניות, ומגיעה למהירות מקסימלית של 225 קמ"ש. יחד עם סוללת ליתיום יון בקיבולת של 12 קוט"ש, מציעה המכונית טווח נסיעה חשמלי של 60 ק"מ ואפשרות לנסוע על חשמל בלבד עד למהירות של 140 קמ"ש. דגם ה-320e ישווק עם כבל המאפשר להטעין את הרכב מהשקע הביתי בזרם טעינה מקסימלי (2.3 קוו"ט) בזמן של כ-6 שעות. טעינה באמצעות עמדת טעינה ייעודית – ביתית / ציבורית תקצר את פרק הזמן לכ-3.6 שעות (בזרם טעינה מקסימלי של 3.7 קוו"ט).

הדגם ישווק ברמת גימור אחת הכוללת: חבילת עיצוב חיצונית M-Sport אשר מעניקה לרכב הופעה ספורטיבית, פנסי חזית ופנסים אחוריים בטכנולוגיית LED, חישוקי סגסוגת קלה "18, חלון שמש חשמלי, מסגרת חלונות בגימור אלומיניום ושמשות אחוריות כהות. תא הנוסעים כולל כוונון חשמלי למושב הנהג והנוסע עם זיכרונות למושב הנהג, מערך הקישוריות BMW Live Cockpit Professional הכולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12.3, מסך מגע מרכזי בגודל "10.25 עם ממשק ההפעלה 7, מערכת ניווט מקורית, Apple CarPlay ותאורה אווירה.

אבזור הבטיחות כולל מערכת המסייעת בבלימה אוטונומית, התראה ותיקון סטייה מנתיב, התראת שטח מת ותעבורה צולבת, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עד 160 קמ"ש, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה מלפנים ומאחור, סיוע בחניה אוטומטית, סיוע בבלימה לאחור (עד 5 קמ"ש) ומערכת Reversing Assistant המסייעת בתמרוני נסיעה לאחור בעזרת זיכרון אוטומטי של תוואי מסלול הנסיעה עד 50 המטרים האחרונים ועד 72 שעות.

מחיר הדגם נקבע על 289,900 שקל, מחיר הנמוך ב-20,000 שקל מגרסת ה-330e הבסיסית.

ב.מ.וו 318i ברמת גימור M-Design 

הגרסה החדשה הנוספת שמושקת כעת בארץ היא רמת הגימור M-Design המאובזרת שמצטרפת לגרסת ה-318i בנזין ששווקה עד כה ברמת הגימור הבסיסית "ביזנס" בלבד. הדגם החדש מצויד באותו מנוע טורבו 2.0 ליטרים המוכר, המפיק 184 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים, המציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.4 שניות וצריכת דלק משולבת העומדת על 15.6 ק"מ לליטר. רמת הגימור M-Design מבוססת על רמת הגימור של דגם ה-320e עם שינויים קלים.

מחיר הדגם נקבע על 269,900 שקל. 



שיתופים