מרצדס V קלאס 2019 זוכה למתיחת פנים

מוביל הנוסעים היוקרתי מרצדס V קלאס, זוכה למתיחת פנים מקיפה לדגמי 2019, הכוללת עיצוב מעודכן, מנוע דיזל חדש, אופציה לתיבת 9 הילוכים וחבילת בטיחות מתקדמת. מתי בישראל?

ששי כהן 04 בפבר, 2019
מרצדס V קלאס 2019

5 שנים לאחר שהוצג מרצדס V קלאס, מוביל הנוסעים היוקרתי של החברה, מדווחת היצרנית על מתיחת פנים מקיפה לדגם, הכוללת עיצוב מעודכן, תא נוסעים מפואר יותר ושלל שדרוגים טכניים. ה-V קלאס שמתחרה בסגמנט ה-MPV היוקרתיים, זכה מאז הצגתו ב-2014 להצלחה, עם 209,000 רכבים שנמכרו בעולם, מהם כ-64,000 עותקים אשתקד, שהיתה לשנת השיא של הדגם.


הדגם המחודש ל-2019 כולל עיצוב חיצוני מעודכן, עם חזית חדשה ונאה יותר לרכב, הכוללת יחידות תאורה בעיצוב חדש, פגוש חדש וגריל יהלומים בעיצוב מחודש. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים בעיצוב חדש במידות "17-"19 ועדכון ליחידות התאורה מאחור. בתוך תא הנוסעים רושם ה-V קלאס החדש סביבת נהג ודשבורד מחודשים, ומגוון גדול של סידורי פנים בשלל תצורות, עם אופציה לגרסאות נהג + 6 או 7 נוסעים, ואבזור יוקרתי והתאמה לתיירות או עסקים. הדגם שהיה עד כה אחד הבטוחים בקטגוריה, זוכה גם לשדרוג נוסף של מערכות הבטיחות המתקדמות, והבטחה להיות מוביל הקבוצה בסעיף הבטיחות.

מרצדס V קלאס 2019

הייתם מאמינים שזו מסחרית?

מתחת למכסה המנוע, יצויד ה-V קלאס במנוע דיזל 4 צילינדרים חדש בנפח 2.0 ליטר (המחליף את מנוע ה-2.1 ליטר הוותיק), המפיק 190 כ״ס, מומנט מרבי של 44.8 קג״מ וצריכת דלק של 16.39 ק"מ לליטר בממוצע בדגם ה-V250,  או 239 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג״מ בדגם ה-V300 החזק יותר, המציע גם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות זריזות במיוחד. לצד הנעה אחורית כסטנדרט, או כפולה כאופציה, ישווק הדגם עם תיבת הילוכים אוטומטית עם 7 הילוכים, או לראשונה גם אוטומטית עם 9 הילוכים כאופציה. במרצדס טוענים בנוסף, שהמנוע החדש מאוזן יותר ופחות רועד ביחס לבעבר, ומציע גם פליטת מזהמים נמוכה מבעבר.

מרצדס V קלאס 2019

גרסת מרקו פולו המהווה תחליף קומפקטי לקרוואן

גרסה מעניינת במיוחד ה-"מרקו פולו", המהווה גרסת קמפר/ תחליף קומפקטי לקרוואן, הכוללת גג מוגבה, מיטות, מטבחון, מקרר ושלל אביזרים נדרשים, לטיולים ולינה בשטח.

מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, נמסר שה-V קלאס החדש יגיע לישראל ברבעון השלישי של 2019. מחיר הדגם הנוכחי עומד על 445,000 שקל לפני מע"מ.




קדילאק XT4 מבחן – VLOG


אנחנו גם ב-Facebook

Facebook Pagelike Widget