נצפתה בישראל: אופל אינסיגניה 2017 החדשה !

אופל אינסיגניה 2017, ספינת הדגל החדשה של אופל, מצוידת בשלדה חדשה וקלה מבעבר, מנועי בנזין 1.5 ליטר, 165 כ"ס ו-2.0 ליטר 260 כ"ס, תיבת 8 הילוכים בדגם החזק ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. השיווק צפוי לקראת סוף השנה.

ששי כהן 11 בספט, 2017

10 שנים לאחר שהוצג הדור הראשון של אופל אינסיגניה, מכונית הדגל של היצרן הגרמני (שעבר לאחרונה בעלות לידי קבוצת PSA), הוצג אשתקד הדור השני והחדש של האינסיגניה, ומכונית ראשונה שלו נצפתה הבוקר על כבישי ישראל, כנראה לקראת שיווק בקרוב. הדור הראשון של האינסיגניה זכה להצלחה בעולם עם כ-900,000 מכוניות שנמכרו ממנו, ומעניין יהיה לראות אם הדגם החדש ישחזר את ההצלחה, עם בריחת חלק גדול מלקוחות סגמנט המשפחתיות הגדולות לעבר רכבי הפנאי השונים.


לצד עיצוב חדש ומפתה מאוד יש לומר, האינסיגניה שהיתה ידועה כבר בדור הראשון שלה בתור מכונית מנהלים גדולה ומרווחת, צומחת בדגם החדש עוד במידות, עם 4.89 מטר אורך, 1.86 מטר רוחב ובסיס גלגלים של 283 ס"מ (9.2+ ס"מ), המבטיחים תא נוסעים מרווח ביותר, לצד שלדה חדשה וקלה יותר, התורמת למשקל הנמוך עד 175 ק"ג לעומת הדגם היוצא, מה שאמור להשפיע לטובה על ההתנהגות, הביצועים וצריכת הדלק של המכונית.
אופל אינסיגניה 2017 החדשה אופל אינסיגניה 2017 החדשה
היצע המנועים בישראל צפוי להתחיל בגרסה הבסיסית עם מנוע הטורבו 1.5 ליטר 165 כ"ס (שמחליף את ה-1.6 ליטר 170 כ"ס של הדור היוצא), שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים, כשמעליו תוצע גרסת ה-2.0 ליטר טורבו 260 כ"ס, המשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים, ומוצעת בגרסת הנעה כפולה.
אופל אינסיגניה 2017 החדשה אופל אינסיגניה 2017 החדשה
בתוך תא הנוסעים מציעה האינסיגניה החדשה לצד המרווח המשופר (ובעיקר ליושבים מאחור), גם מערכת מולטימדיה חדשה התורמת לצמצום נוסף של מספר המתגים בלוח השעונים, שדרוג איכות החומרים וההרכבה ועיצוב חדש ומודרני המציע תא נוסעים יוקרתי יותר. אבזור הדגם יכלול כאופציה גם מתלים אדפטיביים, לצד שלל מערכות בטיחות מתקדמות, לרבות בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, תאורה ראשית אדפטיבית מסוג LED, שמירה על נתיב הנסיעה, התראה על סכנת התנגשות כולל הולכי רגל, תצוגה עילית ועוד.
אופל אינסיגניה 2017 החדשה - תא נוסעים אופל אינסיגניה 2017 החדשה – תא נוסעים
אופל אינסיגניה החדשה תשווק בארץ ככל הנראה כדגם 2018, כאשר ייתכן וההשקה המקומית תיערך עוד לפני סוף השנה. היצע הדגמים צפוי לכלול 2 רמות גימור לגרסת ה-1.5 ליטר, ורמת גימור אחת וגבוהה למדי בדגם ה-2.0 ליטר הבכיר. מחירים ימסרו לקראת ההשקה, אולם סביר שגרסת הבסיס תענוד מחיר הדומה למחיר הדגם הנוכחי, סביב ה-167 אלף שקל.




לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם



אנחנו גם ב-Facebook

Facebook Pagelike Widget

אנחנו גם ב-Instagram

  • חשמל ומים הולכים ביחד? מיצובישי אאוטלנדר פלאג אין החדש במבחן דרכים חורפי במיוחד
  • טויוטה קורולה הייבריד החדשה במבחן דרכים
  • סיטרואן קקטוס החדש בישראל , עם עיצוב יותר שגרתי ומתלים חדשניים המבטיחים נוחות נסיעה יוצאת דופן בקטגוריה
  • New Mercedes CLS350 Test drive
  • קיה ספורטאז' החדש בישראל
  • יונדאי איוניק בשעת ערב חורפית וללא פילטרים
  • דגמים ראשונים של יונדאי קונה חשמלית בישראל. השיווק יחל בעוד כמה חודשים.
  • מכונית ספורטיבית אמיתית ראשונה של יונדאי בישראל. Hyundai i30N
  • נולד לנו אגם ברחובות. לא צריכים יותר את חוף פלמחים 🏊‍♂️
  • כשפיאט מוסרת רכב חדש שהוא עטוף באריזה כזאת מרהיבה, אז זו כבר סיבה מספיק טובה לקנות אחת כזו