סוזוקי קרוסאובר החדש בפרטים רשמיים ראשונים

סוזוקי חושפת רשמית את מתיחת הפנים המקיפה לקרוסאובר הפופולרי. בתפריט: עיצוב מעודכן ואגרסיבי יותר, אבזור בטיחותי משופר ומנועי טורבו חזקים וחסכוניים שיוצעו לראשונה בדגם.

ששי כהן 27 בספט, 2016
סוזוקי קרוסאובר החדש

חודשיים לאחר שחשפנו כאן תמונות ראשונות של סוזוקי קרוסאובר החדש, אשר נחשף באירוע של חברת סוזוקי בהונגריה, מפרסם עתה רשמית היצרן את הפרטים המלאים של הדגם המחודש שעבר מתיחת פנים מקיפה, כ-3 שנים לאחר שהוצג לראשונה. בהנחה שהיבואן יביא לארץ את דגמי הטורבו החדשים ולא יסתפק ביבוא דגם ה-1.6 ליטר הוותיק, צפויה לרכב לדעתינו עליה במכירות וחיזוק מעמדו מול המתחרות החדשות.
סוזוקי קרוסאובר החדש סוזוקי קרוסאובר החדש
עיקר השינויים מבחינה עיצובית בדגם המחודש, נוגע לחזית חדשה שזוכה לעיצוב הרבה יותר אגרסיבי וקשוח, עם גריל חדש ועמוס כרום (שלא כולם יאהבו), יחידות תאורה חדשות הכוללות תאורת LED ליום, מכסה מנוע עם שני קימורים שריריים בצידיו, ופגוש קשוח יותר למראה. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים קלים בעיצוב חדש וכן נרשמות מסילות גג בצביעות שונות בהתאם לרמת הגימור. בחלקה האחורי של המכונית, עוצב הפגוש האחורי מחדש וכן עודכנו יחידות התאורה שכוללות מעתה גם תאורת LED. בתוך תא הנוסעים, שומר הקרוסאובר החדש על קווי העיצוב המרכזיים של הדגם היוצא, ומסתפק במערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר, עדכוני עיצוב קלילים וריפודי מושבים חדשים. הדגם יוצע במספר רמות גימור, כאשר הבכירה כוללת גם ריפודי עור, גג זכוכית פנורמי נפתח חשמלי, חימום מושבים ומערכת התרעה על סכנת התנגשות ובלימה אוטונומית חלקית.סוזוקי קרוסאובר החדש סוזוקי קרוסאובר החדש
מתחת למכסה המנוע, רושם סוזוקי קרוסאובר החדש את אחד השינויים המבטיחים ביותר, עם אימוץ מנוע הטורבו 1.0 ליטר 3 צילינדרים, 111 כ"ס המשרת בחו"ל גם את סוזוקי בלנו החדשה, וכן עם מנוע טורבו 1.4 ליטר 140 כ"ס המשרת בחו"ל גם את הויטרה החדשה. שני המנועים יוצעו בשילוב לתיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות ובחברה מדווחים על שיפור של 9% במומנט של דגם ה-1.0 ליטר ו-41% בדגם ה-1.4 ליטר מול גרסת ה-1.6 ליטר היוצאת, לצד הפחתה ניכרת בתצרוכת הדלק בצמד הדגמים החדשים ושיפור גם בביצועי הרכב עם 10.2 שניות ל-100 קמ"ש בדגם ה-1.4 ליטר.
החזית האגרסיבית משהו נועדה כדי להעניק לרכב יותר מראה של ג'יפון ביחס לעבר החזית האגרסיבית משהו נועדה כדי להעניק לרכב יותר מראה של ג'יפון ביחס לעבר
סוזוקי קרוסאובר החדש 2017 יוצג רשמית בתערוכת פאריס שתיפתח השבוע וצפוי להגיע לארץ כנראה במחצית הראשונה של 2017.