עם עיצוב שנוי במחלוקת: נחשף ב.מ.וו X3 החדש 2025

ב.מ.וו חושפת היום את הדור הרביעי של ה-X3, עם עיצוב חדש ומתקדם ברוח שפת העיצוב החדשה של היצרן, שלל מנועי בנזין, דיזל ופלאג-אין הייבריד, כאשר גרסת ה-iX3 החשמלית החדשה תיחשף רק בהמשך. מתי בארץ?

ששי כהן 19 ביונ, 2024
ב.מ.וו X3 החדש 2025

21 שנה לאחר שהוצג הדור הראשון ו-7 שנים לאחר שהוצג הדור השלישי והנוכחי של ב.מ.וו, חושפת היום יצרנית היוקרה הגרמנית את הדור החדש והרביעי של ה-X3, שיגיע לשוק תחילה בגרסאות בנזין, דיזל ופלאג-אין הייבריד, ובשלב השני ייחשף גם בגרסת ה-iX3 החשמלית החדשה שלו.


הדור הרביעי של ה-X3 זוכה לעיצוב חדש לחלוטין המיישר קו עם שפת העיצוב החדשה של היצרן, ולמרות המראה המתקדם, נדמה ששוב בוחרת ב.מ.וו ללכת על עיצוב נועז מדי, מהסוג של או שאוהבים או שלא. ביחס לדור היוצא, מציעה המכונית צמיחה קלה בממדים עם מרכב באורך של 4.75 מטר (4+ס"מ), רוחב של 1.92 (3+ס"מ) מטר וגובה של 1.66 מטר (1-ס"מ) המצביעים על צמיחה קלה סביב ה-2 ס"מ באורך וברוחב המכונית והפחתה של ס"מ בגובה הרכב. בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי ועומד על 286 ס"מ ונפח תא המטען צמח קלות ל-570 ליטר או 460 לטר בגרסת הפלאג-אין.

ב.מ.וו X3 החדש 2025

גם בתא הנוסעים רושמת המכונית מהפכה של ממש, עם עיצוב אולטרה מודרני, שגם במקרה הזה יהיו מי שיאהבו ויהיו אלו שיתעבו. העיצוב נקי ודי נטול מתגים והאווירה הכללית מכובדת וטכנולוגית עם לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 המתחבר למסך מולטימדיה "14.9 מבוסס מערכת הפעלה אנדרואיד ומערכת שליטה iDrive 9 החדשה של היצרן. כחלק מהאופנה המתפתחת, גם כאן מצהיר היצרן על שימוש נרחב בחומרים ממוחזרים בעיצוב תא הנוסעים ואפשרות לריפודי מושבים עשויים אריג ממוחזר, לצד אופציה לעור טבעוני (מלאכותי). ברשימת החידושים: אופציה למפתח דיגיטלי, תאורת אווירה דינאמית המשמשת גם את מערכות הבטיחות המתקדמות, קישוריות 5G לאינטרנט ועוד.

ב.מ.וו X3 החדש 2025

היצע מנועי הבנזין והדיזל הרלוונטים לארץ כולל תמיכה במערכת היברידית קלה 48V, הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים. גרסת הכניסה מצוידת במנוע טורבו בנזין 2.0 ליטר המפיק 190 כ"ס ומומנט מרבי של 31.6 קג"מ ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.8 שניות, מהירות מרבית של 215 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 13.1-14.5 ק"מ לליטר בתאם לרמות הגימור. לצידו תוצע גרסת טורבו-דיזל 2.0 ליטר 197 כ"ס ו-40.8 קג"מ, המציעה תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.7 שניות, מהירות מרבית של 215 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 15.4-17.2 ק"מ לליטר בהתאם לרמות הגימור.

ב.מ.וו X3 החדש 2025

גרסת הפלאג-אין הייבריד החדשה מצוידת במנוע טורבו 2.0 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 299 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת כאן 6.2 שניות, המהירות המרבית עומדת על 215 קמ"ש וטווח הנסיעה החשמלי יותר מהוכפל מול הדור היוצא ועומד על 81-90 ק"מ.

בחזית משפחת הדגמים תוצע ה-X3 M50 xDrive, גרסת הביצועים המצוידת במנוע 6 צילינדרים המפיק 381 כ"ס ו-55 קג"מ, המציעה תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות, מהירות מרבית של 250 קמ"ש, צריכת דלק של 12-12.98 ק"מ לליטר והבטחה למכלולים ספורטיביים היקפיים משודרגים.

מחברת דלק מוטורס היבואנית בישראל נמסר כי ה-X3 החדש צפוי להגיע לארץ בתחילת 2025.

Audi

עוד מחדשות רכב

אאודי Q4 אי טרון
פולקסווגן טיגואן אולספייס

פולקסווגן טיגואן אולספייס