פיאט טיפו החדשה בישראל

"משפחתית סדאן שנולדה להיות סדאן עם תמורה מצויינת לכסף", כך מתארים את פיאט טיפו החדשה ששיווקה יחל החודש בישראל עם אבזור עשיר ומחיר תחרותי.

ששי כהן 06 במרץ, 2016
פיאט טיפו החדשה 2016

פחות משנה לאחר שנחשפה בתערוכת הרכב של איסטנבול, תשיק במהלך החודש חברת סמל"ת יבואנית פיאט בישראל, את הטיפו 2016 החדשה, שחוזרת בדגם חדש שאמור להיות אחד הדגמים החשובים ביותר של פיאט בעולם בשנים הקרובות וכנראה גם החשוב ביותר של פיאט בארץ.

תחת הססמא " נולדה להיות סדאן " מדגישה פיאט כי המשפחתית החדשה של החברה הפעם תוכננה מאפס ופותחה מראש כמכונית סדאן, להבדיל ממשפחתיות אחרות של היצרן בשנים האחרונות שפותחו כדגמי האצ'בק 5 דלתות, ובהמשך נמתחו לגרסאות סדאן שסבלו מעיצוב בעייתי, עם השתלת תא מטען נפרד בצורה לא ממש חיננית בלשון המעטה. הטיפו החדשה שמחזירה את השם הנוסטלגי של החברה, וכנראה של המשפחתית האחרונה של פיאט שזכתה להצלחה עם קרוב ל-2 מיליון מכוניות שיוצרו בין השנים 1989-1995, מציגה עיצוב מודרני ונאה למדי שללא ספק ימשוך לקוחות לאולם התצוגה, בין השאר הודות לעיצוב הדגם באיטליה.פיאט טיפו החדשה 2016 פיאט טיפו החדשה 2016
בתערוכת הרכב של ז'נבה שנפתחה השבוע, הציגה בנוסף פיאט את הטיפו החדשה גם בדגמי האצ'בק 5 דלתות וסטיישן שימושית, המצביעים על כוונות רציניות של פיאט לשווק את הדגם בכל אירופה, ולהתחרות בטובות שבמשפחתיות האירופאיות עם דגמים שפותחו בסוגי המרכב החביבים על האירופאים. לארץ, מגיעה כאמור בשלב הראשון גרסת הסדאן המועדפת ללא ספק על הישראלים.
פיאט טיפו החדשה מציעה מרכב משפחתי מרווח ושימושי עם 4.54 מטר באורך, 1.79 מטר רוחב, 1.48 מטר גובה ובסיס גלגלים של 263 ס"מ, המגובים בתא מטען שימושי ונדיב בנפח של 520 ליטר, וצפויה להתחרות בקטגוריית המשפחתיות הסדאן הפופולרית.
פיאט טיפו החדשה 2016 פיאט טיפו החדשה 2016
הדגם המרכזי של פיאט טיפו החדשה בארץ יצויד במנוע הבנזין 1.6 ליטר 110 כ"ס, שיוצע בשילוב לתיבה אוטומטית 6 הילוכים ואמור להציע ביצועים זריזים יחסית עם תאוצה מ-0-100 קמ"ש ב- 11.2 שניות. אבזור הרכב צפוי להיות נדיב ויכלול בין השאר: מערכת המולטימדיה המקורית של פיאט – Uconnect הכוללת מסך מגע "5, חיבורי Aux ו- USB, בקרת שיוט, דיבורית BT, גלגל הגה מצופה עור, משענת יד קדמית מחשב דרך ועוד.

"הקנייה הכי טובה באירופה לשנת 2016"
בינתיים, תוך זמן קצר מרגע שהוצגה, בחר חבר השופטים של AUTOBEST – בטיפו החדשה כמכונית המומלצת ביותר לקנייה בשנת 2016. למקום השני הגיע אופל אסטרה החדשה ולמקום השלישי, יונדאי טוסון. מאז השקת גרסת הסדאן באירופה לפני כחודשיים, הוזמנו כבר מעל ל-20,000 מכוניות לפי דיווחי החברה, וגרסאות ההאצ'בק והסטיישן שהוצגו עתה בז'נבה, יקפיצו ללא ספק עוד יותר את הביקוש.
פיאט טיפו 2016 מיוצרת באירופה ומשווקת ליותר מ- 40 מדינות. בפיאט מרבים לדבר על תמורה מצויינת לכסף של הדגם החדש, שאמור להיות אחד הכלים המרכזיים להפיכתו של הדגם ללהיט. בסמל"ת היבואנית תולים תקוות רבות בדגם החדש, שיפנה בעיקר ללקוחות פרטיים ומעריכים שבזכותו יוכפלו מכירות פיאט בישראל.
מחיר פיאט טיפו תחרותי ביותר ונקבע על 89,900 ש"ח לדגם ה- 1.4 ליטר ידני ו-99,900 ש"ח לדגם האוטומטי 1.6 ליטר. במקביל, מוצעת גרסה אוטומטית מאובזרת יותר ( בקרת אקלים דיגיטלית, חישוקי "17 קלים, חיישני אורות וגשם ועוד ) במחיר של 107,900 ש"ח.