קיה נירו פלאג אין חוזר לישראל בגרסה מחודשת ומוזלת

יבואנית קיה מתחילה בשיווק הנירו פלאג-אין המחודש ל-2020, המציע עיצוב מעודכן, טווח נסיעה חשמלי לחלוטין של עד 65 ק"מ ולקינוח גם תג מחיר זול יותר שיחל מ-149,900 שקל!

ששי כהן 20 במאי, 2020
קיה נירו פלאג אין 2020

שנה וחצי לאחר שנחתה לראשונה בארץ גרסת הפלאג-אין הייבריד החסכונית וידידותית במיוחד לסביבה של קיה נירו, נוחתת בארץ גרסת 2020 המחודשת של הנירו PHEV, לאחר שעברה מתיחת פנים מקיפה ואף זוכה להוזלה משמעותית במחיר.


בדומה למתיחת הפנים שעברה הנירו ההיברידית הרגילה, גם הנירו פלאג-אין מתעדכנת בעיצוב מחודש עם פגושים חדשים מלפנים ומאחור, פנסים ראשיים ואחוריים בעיצוב חדש ותאורת יום LED מתחת לפנסים הראשיים שהם בעלי עיצוב ייחודי בצורת חץ כפול. בתוך תא הנוסעים החלק העליון של לוח המכשירים עוצב מחדש ומחופה בחומר איכותי ורך למגע, בעוד לוח המכשירים ולוח המחוונים מתאפיינים בגימור שחור מבריק ואלגנטי חדש עם דגשים בצבע כסף. בנוסף תמצאו צג מידע "7 בלוח המחוונים ולצידו במערכת מולטימדיה עם צג מגע "8 הכוללת אפליקציות כגון WAZE , פנגו ורדיו אינטרנטי , בנוסף לקישוריות Apple CarPlay ו Android Auto . אל חבילת האבזור הבטיחותי מצטרפת בקרת שיוט חכמה ומעודכנת הכוללת תפקוד Stop & Go ומאפשרת עקיבה אחרי המכונית שלפניו, בלם יד חשמלי ובלמים אחוריים מחוזקים. 
קיה נירו פלאג אין 2020

הנירו פלאג אין מצויד במנוע 1.6 ליטר  ומנוע חשמלי אשר בשילוב סוללות ליתיום-יון פולימר 8.9 קווט"ש מאפשרים טווח פעולה חשמלי לחלוטין במסלול משולב של 49 ק"מ ועד 65 ק"מ בנסיעה עירונית (ע"פ תקן WLTP) . פליטת ה-CO2 של הנירו פלאג אין עומדת על 31 גרם/ק"מ בממוצע וצריכת הדלק המשולבת עומדת על לא פחות מ-76.9 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

הדגם ישווק ב-2 רמות גימור כאשר רמת הגימור EX הבכירה מצוידת גם בכניסה והתנעה ללא מפתח, פתחי מיזוג אחוריים, לוח שעונים משולב דיגיטלי, חלונות אחוריים כהים, חיישן גשם ועוד.

מחירון קיה נירו פלאג-אין מוזל משמעותית ויחל מ-149,900 שקל לדגם ה-LX ו- 152,900 שקל לגרסת ה-EX, תג מחיר הנמוך בגרסה הבסיס ב-10,000 שקל ממחיר הדגם היוצא. 




יונדאי וניו מבחן דרכים

פולקסווגן פאסאט החדשה 2020

0 ק"מ מליסינג

0 ק"מ מליסינג



אנחנו גם ב-Facebook

Facebook Pagelike Widget

עקבו אחרינו באינסטגרם

  • 15 1
  • 12 1
  • 13 0
  • 13 0
  • 18 1
  • 18 0
  • 19 0
  • 17 0