קיה סיד 2019 החדשה בישראל: החל מ-124,900 ₪

קיה סיד 2019 החדשה נוחתת בישראל בדגמי 5 דלתות טורבו בנזין 140 כ"ס וסטיישן בנזין או טורבו דיזל 136 כ"ס המציעים שדרוג משמעותי של הביצועים וצריכת הדלק, לצד חבילת בטיחות מתקדמת כסטנדרט.

ששי כהן 13 בינו, 2019
קיה סיד 2019 החדשה

קרוב לשנה לאחר שהוצגה בעולם, מודיעה טלקאר על התחלת שיווק קיה סיד 2019 החדשה בישראל, המחליפה את הדור היוצא ששווק כאן מאז מחצית 2013 והיה לאחד הדגמים הפופולרים בשנים האחרונות בקרב ציי הרכב. הדור השלישי והחדש, יציע לצד עיצוב מודרני, מנועי טורבו חזקים וחסכוניים, אבזור עשיר כסטנדרט (לשמחתם של מקבלי הרכב ממקום עבודה) ולראשונה גם חבילת בטיחות מקורית מתקדמת.


הדור השלישי של הסיד, המשפחתית הראשונה של קיה שפותחה במיוחד עבור אירופה והיתה מהדגמים המרכזיים שאחראים לזינוק במכירות של קיה בעידן החדש, פותח על שלדה חדשה (K2) של החברה, ומציג מידות חיצוניות דומות לדור היוצא, עם צמיחה של 2 ס"מ ברוחב המכונית ל-1.8 מטר וצמצום גובה המכונית ב-2.3 ס"מ ל -1.44 מטר. גרסת הסטיישן מציעה גידול משמעותי גם באורך המכונית ל-4.6 מטר (9.5+ ס"מ). נפח תא המטען עומד על 395 ליטר – גידול של 15 ליטר בדגם ההאצ'בק, ו- 625 ליטר בסטיישן, תוספת נאה של 97 ליטר.

קיה סיד סטיישן 2019 החדשה

קיה סיד סטיישן 2019 החדשה

לצד עיצוב מודרני וספורטיבי יותר מהדור היוצא, זוכה הסיד החדשה לתא נוסעים בעיצוב חדש, עם הבטחה לחומרים באיכות גבוהה יותר ואבזור עשיר כסטנדרט הכולל בין השאר: מולטימדיה עם צג מגע "צף" בגודל "8 נשלטת מההגה, מצלמת רוורס, חיבורי USB ו-AUX, הגה ידית הילוכים ובלם יד בציפוי עור, בקרת שיוט, חלונות אחוריים כהים, מנופי העברת הילוכים הממוקמים מאחורי גלגל ההגה, חיישני רוורס מקוריים, חיישני אורות וחישוקי "16 קלים. גרסת הסטיישן כוללת בנוסף גם בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים.

לראשונה יוצע הדגם עם חבילת בטיחות מתקדמת הכוללת: התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, החלפת אורות אוט' ומערכת להתראת עירנות הנהג.

קיה סיד 2019 החדשה

הסיד תוצע עם 2 מנועים לבחירה:  בנזין 1.4 ליטר טורבו, המפיק 140 כ"ס ו-24.7 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 9.2 שניות, מהירות מרבית של 205 קמ"ש וצריכת דלק של 17.85 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. גרסת הסטיישן תוצע גם עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר, המפיק 136 כ"ס ו-32.6 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 10.1 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ"ש וצריכת דלק של 23.8 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. מעבר לכך, מדובר במכוניות ידידותיות לסביבה עם ציון ירוק 3 לשני הדגמים.

מחיר קיה סיד 2019 החדשה אטרקטיבי ומהצפוי בגרסת ההאצ'בק ויחל ב- 124,900 ₪ לדגם ה- 5 דלתות, כ- 134,900 ₪ לדגם הסטיישן בנזין ו-138,900 ₪ לדגם הסטיישן דיזל.


לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם



אנחנו גם ב-Facebook

Facebook Pagelike Widget

אנחנו גם ב-Instagram

  • דגמים ראשונים של יונדאי קונה חשמלית בישראל. השיווק יחל בעוד כמה חודשים.
  • מכונית ספורטיבית אמיתית ראשונה של יונדאי בישראל. Hyundai i30N
  • נולד לנו אגם ברחובות. לא צריכים יותר את חוף פלמחים 🏊‍♂️
  • כשפיאט מוסרת רכב חדש שהוא עטוף באריזה כזאת מרהיבה, אז זו כבר סיבה מספיק טובה לקנות אחת כזו
  • השקת מאזדה 6 ו-CX3 החדשות
  • רק משוגעים כמונו יוצאים ב 3 מעלות לטייל
  • המהפכה החשמלית של יונדאי מתחילה בישראל
  • ראשל"צ-ערד, תחרות הנהג שישיג את צריכת הדלק החסכונית ביותר. יצאנו מקום שני 🙂
  • התלבטות קשה עם איזה מטריה לצאת היום...
  • סובארו פורסטר החדש בישראל. דור 5 מתקדם עם יכולות שטח אמיתיות ונדירות בקטגוריה וגם מחיר זול מבעבר.