מהיר ויחודי: יונדאי קונה 2019

דברים טובים באים באריזות קטנות: הינה 5 סיבות מדוע יונדאי קונה 2019 עשוי להיות ה-SUV הקומפקטי הבא שלכם !

מדור צרכנות 28 בנוב, 2018
יונדאי קונה 2019

1 מתוך 3 מכוניות חדשות שעולות לכביש = ג'יפון

קטגוריית המשפחתיות שהיתה עד לפני שנים בודדות מלכת השוק הישראלי, מאבדת גובה בעקביות, ולמרות שעדיין אוחזת ב-23% ממכירות הרכב החדש, מדובר בנתונים שפחתו לחצי ממה שהיתה לפני 7 שנים לדוגמה. לצד שלל הג'יפונים המשפחתיים שהפכו למשפחתית החדשה של ישראל עם נתח של 29% מהשוק (טוסון, ספורטאז' וכו'), מתפתח במהירות גם סגמנט הג'יפונים הקומפקטים (B-SUV), הכולל שלל ג'יפונים צנועים יותר במידותיהם, הזולים גם יותר לרכישה ולאחזקה. אחד מהם הוא יונדאי קונה, שהושק השנה בארץ וכבר הפך לאחד מלהיטי המכירות בקטגוריה התחרותית, לא מעט בשל היותו חריג בעיצובו ובחבילה אותה הוא מציע בארץ. אז הנה 5 יתרונות בולטים של הג'יפון שייצר הרבה באז כאן בשנה האחרונה.


עוד לא הייתה כזו יונדאי – בזמנים בהם הופכים הרכבים לדומים מדי אחד לשני, יונדאי קונה בא בקטע אחר: הוא נהנה מעיצוב מקורי וייחודי ואינו נראה כאח טבעי במשפחת דגמי יונדאי, ובעידן בו אנשים מחפשים יותר אחר ייחודיות, סטייל ואמירה אישית, הקונה פוגע בול במטרה, עם עיצוב מודרני ומסובב ראשים, אופציה לצביעה דו-גוונית וחליפת אביזרי שטח חיצונית, המעניקה לרכב הופעה קשוחה. מעבר כך, למרות היותו קומפקטי במידות, הוא נחשב לאחד הגדולים בסגמנט עם אורך של 4.16 מטר, רוחב של 1.8 מטר, גובה של 1.55 מטר ובסיס גלגלים של 260 ס"מ, המאפשרים לו לשמש גם כרכב משפחתי עבור אלו מביניכם שאינם מפונקים יתר על המידה, לצד תא מטען נדיב לקטגוריה בנפח 361 ליטר, המגיע עד ל- 1,143 ליטר עם קיפול המושבים האחוריים.

יונדאי קונה 2019

מראה אופנתי ובולט בשטח

ביצועי כביש חסרי תחרות – מתחת למכסה המנוע, מצויד הקונה במנוע טורבו 1.6 ליטר T-GDI המפיק 177 כ"ס ומומנט מרבי של 27.0 קג"מ כבר מ-1,500 סל"ד, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים ומציע ביצועים נמרצים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות ומהירות מרבית של 205 קמ"ש, נתונים המעניקים חווית נהיגה שאינה מוכרת בקרב ג'יפונים שלא מעולם היוקרה. למעשה מדובר בג'יפון עם התאוצה המהירה ביותר שתמצאו ברכבי פנאי שעולים עד קצת יותר מ-200,000 שקל ! ואפילו לא על חשבון נוחות הנסיעה, שכן ליונדאי קונה מתלה אחורי רב-חיבורי התורם לנוחות נסיעה גבוהה יותר, פריט המקובל יותר לרוב בקרב מכוניות יקרות יותר. בקיצור, האישה מעוניינת בג'יפ ואתה מעוניין במכונית בעלת ביצועים ספורטיביים, נדמה שהקונה ישלב היטב בין 2 העולמות.

יונדאי קונה 2019

177 כ"ס ו-7.9 שניות ל-100 קמ"ש !

בטיחות ואבזור – ביונדאי לא חסכו עליכם כשהרכיבו את המפרט הישראלי: כל 3 רמות הגימור של הקונה בארץ מגיעות עם מפרט בטיחותי מרשים הכולל: מערכת בלימה אוטונומית במצבי חירום הכוללת זיהוי הולכי רגל עד 80 קמ"ש, מערכת התרעת סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי לשמירה על נתיב הנסיעה, התראה על רכב ב-"שטח מת" במראות הצד, התראה על רכב חוצה מאחור, סייען לשמירת עירנות הנהג, מצלמת רוורס, 6 כריות אוויר ועוד. מעבר לכך, מדובר ברכב שזכה בציון מלא של 5 כוכבים בריסוק. אבזור הנוחות נדיב גם הוא וכולל: הגה וידית הילוכים בציפוי עור, בקרת אקלים, מולטימדיה מקורית עם מסך מגע מרחף 7" עם אפשרות חיבור Android Auto, Apple CarPlay, ניווט waze ואפליקציות שונות, קיפול מראות חשמלי, חישוקי "17 קלים ותאורת LED אחורית, כאשר רמת הגימור הבאה כוללת גם חישוקי "18, כניסה והנעה ללא מפתח, משטח טעינה אלחוטי לנייד ועוד.

יונדאי קונה 2019

אבזור עשיר כסטנדרט, הפלסטיקה מעט פשוטה

הנעה כפולה 4X4 וצריכת דלק- פעם היינו רוכשים ג'יפונים בשביל לנסוע גם בשטח. היום המצב שונה ומרבית רכבי הפנאי הנמכרים בארץ מציעים רק את מראה השטח בלבד וללא יכולות אמיתיות. במקרה של הקונה, לא נוכל לצערנו לדווח לכם על יכולות שטח יוצאות דופן, אולם עם הנעה כפולה כסטנדרט הכוללת אפילו נעילה, יכולות הרכב מחוץ לאספלט עולות ללא ספק ביחס למקובל בקטגוריה ומאפשרות תחת זהירות והיגיון גם נסיעות שטח קלות שישאירו ללא ספק את מרבית הג'יפונים מאחור, מה שעשוי לספק לכם גם פאן נוסף בזמנכם החופשי. עבור אלו שלא ירדו מהכביש, תתרום מערכת ה-4X4 לאחיזת כביש גבוהה יותר ובמיוחד בימים גשומים ובמשטחים חלקים. בימי המבחן הציגה המכונית צריכת דלק של 11 ק"מ בממוצע, בנהיגה שברובה היתה לא מאומצת. לקוחות אשר אוהבים ללחוץ על הגז, צפו לתוצאות פחות מרשימות.

יונדאי קונה 2019

4X4 כסטנדרט, משפר אחיזת כביש ומאפשר קצת יותר בשטח מג'יפון רגיל

מוניטין – עם מוניטין מקומי חזק כמו של יונדאי, המתורגם לאמינות, שירות, שמירת ערך וסחירות שצפויים להיות טובים מהממוצע, הקונה אמור להדחיק את אחת הבעיות המלוות רוכש רכב ממוצע בישראל. אומרים שרוכש רכב שמח פעמיים: פעם ראשונה כשהוא מקבל את הרכב החדש, ופעם שניה שהוא הצליח למכור אותו… אם לא יהיו הפתעות בלתי צפויות, נראה שמשימה עתידית למכירת הרכב לא צפויה להיות בעייתית.

מחיר יונדאי קונה 2019: החל מ-133,900 שקל לדגם הבסיסי ועד 139,900 שקל לדגם המאובזר ביותר.

מעוניינים בנסיעת מבחן וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית כולל טרייד-אין על רכביכם הישן? התקשרו ל-052-4559999 או השאירו פרטים כאן (מודעה)

עוד ממבחני דרכים