פחות משנה לאחר שנחתה בארץ אאודי אי טרון (e-tron) במחיר החל מ- 392,900 שקל והפכה לדגם החשמלי הנמכר ביותר בארץ ב-2019 עם מאות דגמים שנמסרו ללקוחות, "זוכה" רכב הפנאי החשמלי והיוקרתי הבוקר לליטוף של רשות המסים עם כניסתו הבוקר לתוקף של המיסוי הירוק המעודכן, שאמור לגרום לנו לרכוש מכוניות ידידותיות יותר לסביבה, ובפועל מייקר את ה-SUV החשמלי ביותר מ-100 אלף שקל.
עם כניסתו של המס הירוק המעודכן לתוקף, מתייקר מחירה של האי-טרון 55 ומטפס ללא פחות מ-520,000 ₪. במקביל, מודיעה צ'מפיון מוטורס היבואנית על התחלת שיווקו של דגם כניסה חדש – ה-e-tron50, המציע טווח נסיעה מקוצץ, וביצועים קצת פחות ספורטיביים, בתמורה לתג מחיר של 427,000 ₪.
הגרסה החדשה שהוצגה לפני קרוב לחצי שנה בעולם, מציעה טווח נסיעה חשמלי שעומד על כ-332 ק"מ במקום 400 ק"מ בדגם הבכיר, לצד הספק של 300 כ"ס במקום 408 כ"ס, עימם מציע הרכב תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות במקום 5.7 שניות. אבזור הדגם נותר נדיב וכולל כסטנדרט: מתלי אוויר, הנעה קוואטרו (4X4), לוח שעונים דיגיטלי "12.3 ולצידו מולטימדיה עם מסך "8.6 ומסך מרכזי נוסף "10.1 לתפעול שלל מערכות הרכב. מחוץ לרכב תמצאו את מראות הצד הסטנדרטיות (במקום מצלמות), חישוקי "20 קלים, שמשות אחוריות מושחרות וגג זכוכית פנוראמי, כאשר בתא הנוסעים תמצאו בנוסף בקרת אקלים מפוצלת ל-2 איזורים, דלת תא מטען עם פתיחה וסגירה חשמלית, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרון לנהג, כניסה והתנעה ללא מפתח, ריפוד עור מדגם משולב, חיפוי עור leatherette בדשבורד, חבילת תאורה פנימית ועוד. אבזור הבטיחות כולל התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, בקרת שיוט אדפטיבית, מצלמת רוורס, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם חיווי ויזואלי ועוד.