אאודי Q2 זוכה למתיחת פנים לדגמי 2021

אאודי Q2 זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים, הכוללת עיצוב חיצוני מלוטש, תא נוסעים מעודכן וחבילת בטיחות משודרגת. בישראל במהלך השנה הבאה.

ששי כהן 02 בספט, 2020
אאודי Q2 החדשה 2021

4 שנים לאחר שהציגה אאודי את ה-Q2, רכב הפנאי הקטן בהיצע דגמי החברה, חושף היצרן מתיחת פנים מקיפה לדגם האמורה להזריק לו קצת רעננות מול שלל המתחרים החדשים שנוספו בשנים האחרונות.


בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, רושם ה-Q2 חזית מחודשת לרכב הכוללת שינויים קוסמטיים קלים יחסית, יחידות תאורה בעיצוב חדש ובטכנולוגיית LED בגרסאות הבסיס או מטריקס LED מתוחכם בגרסאות הבכירות. לראשונה תוצע בדגם חבילת עיצוב S-LINE ספורטיבית הכוללת פגושים, חצאיות צד וחישוקי גלגלים ברוח ספורטיבית יותר. בחלקה האחורי של המכונית עודכנו יחידות התאורה בחדשות מסוג LED עם 2 אופציות לבחירה וכן נרשם פגוש אחורי בעיצוב חדש. אל אלו מצטרפים מספר גוונים חדשים להיצע (אפור מנהטן, ירוק תפוח ועוד…).
אאודי Q2 החדשה 2021

בתוך תא הנוסעים רושם ה-Q2 המחודש עדכונים קוסמטיים קלים יותר, כאשר הרכב יוצע עם חבילות אבזור שונות לבחירה, הכוללות מעתה גם לוח שעונים דיגיטלי בעיצוב חדש, מולטימדיה מרכזית עם מסך "8.3 ותפעול ע"י חוגה ייעודית (חבל שלא מסך מגע), אופציה לתאורת אווירה, משטח טעינה אלחוטי, מערכת שמע יוקרתית של Bang&Olufsen עם 14 רמקולים ועוד. בסעיףף השמירה על הסביבה מוחלפים ריפודי האלקנטרה בריפודים העשויים מסיבי מיקרופייבר שיוצרו ע"י מיחזור של בקבוקי שתיה, ביגוד ועוד. אל חשש, זה נראה ומרגיש אותו הדבר, רק עם אופי ירוק יותר.

אאודי Q2 החדשה 2021

גם חבילת הבטיחות של הדגם מתעדכנת וכוללת את מרבית מערכות הבטיחות המוכרות של אאודי מדגמים בכירים של היצרן, לרבות בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד, התרעה על תנועה חוצה מאחור, מערכת בלימה אוטונומית משופרת, בקרת סטייה מנתיב משודרגת ומערכת לסיוע בחניה.

ה-Q2 יוצע עם חמישה מנועים לבחירה, כאשר בשלב הראשון ממשיך עם הדגם המחודש אותו מנוע טורבו 1.5 ליטר 150 כ"ס מוכר, המשודך לתיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים או אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים.

אאודי Q2 החדש יגיע לארץ ככל הנראה כבר במחצית הראשונה של 2021.