אאודי Q5 מתעדכנת במתיחת פנים לדגמי 2021

אאודי Q5 זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים, הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, יחידות תאורה אחוריות בטכנולוגיית OLED ראשונה בעולם הרכב ועדכונים שונים למנועים ולאבזור. בישראל בשנה הבאה.

ששי כהן 30 ביונ, 2020
אאודי Q5 2021

קרוב לארבע שנים לאחר שנחשף הדור הנוכחי והשני של אאודי Q5, מפרסמת היצרנית תמונות ופרטים ראשונים על דגמי 2021 של ה-Q5, שזוכים למתיחת פנים קלה, שאמורה לחזק את מעמדו של אחד מדגמי הפנאי היוקרתיים הנמכרים ביותר באירופה בשנים האחרונות.


בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, עיקר השינויים מתרכז בעדכון קליל להופעה החיצונית, הכולל ליטוש לחזית ואימוץ שפת העיצוב הנוכחית של אאודי, עם יחידות תאורה חדשות, גריל ופגוש מעודכנים. בצידי הרכב נפגוש חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ("17-"21) ובחלקה האחורי של המכונית, נרשמים עדכונים קלים יותר, שעיקרם יחידות תאורה עם אופציה לטכנולוגיית OLED ראשונה בעולם הרכב לדברי אאודי, המאפשרת חתימת אור ייחודית ודינמית עם שלל אפשרויות גרפיקה חדשניות, צריכת חשמל נמוכה יותר וחיישן קרבה המדליק את אורות הרכב עם התקרבות הבעלים של הרכב (פחות מ-2 מטר מהמכונית). בשורה התחתונה, עיצוב הרכב הפך להיות מעט יותר ספורטיבי, ובעיקר בחבילת העיצוב החיצונית S-LINE.
אאודי Q5 2021
בתוך תא הנוסעים מתעדכן ה-Q5 המחודש בלוח שעונים דיגיטלי "12.3 מהדור השלישי של החברה הכולל גם גרפיקה חדשה, מולטימדיה "10.1 חדשה התומכת באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (עם חיבור אלחוטי), חיבור קבוע לאינטרנט, מערכת ניווט מקורית, תמיכה בשירותים של אמזון אלקסה (העוזרת החכמה) ועוד. היצע מערכות הבטיחות שודרג עם בקרת שיוט אדפטיבית מתקדמת יותר, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה והתרעה על יציאה לא בטוחה מהרכב.

אאודי Q5 2021

היצע המנועים כולל שורה של מנועים מחודשים, כאשר בשלב הראשון יוצע הרכב באירופה עם מנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 2.0 ליטרים, המפיק 204 כ"ס ומשודך ליחידה מיקרו היברידית התורמת לחיסכון בדלק ופליטת מזהמים נמוכה יותר. הדגם החדש מציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.6 שניות, מהירות מרבית של 222 קמ"ש וצריכת דלק של קרוב ל-19 ק"מ לליטר בממוצע. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית 7 הילוכים והנעה כפולה חכמה (קוואטרו).



עוד מחדשות רכב